Blue Box nekvalitatīvā apkalpošana
Publicēts 9. februārī, 2012.
Kādu laiku atpakaļ, kad ārā bija lielais sals, jau laicīgi pierakstījos uz solāriju vakarā. Tad nu vakarā satuntulējusies aizeju uz solāriju studiju 5 min pirms sava pieraksta ierodoties tur un mani sagaida administratore un saka, ka pie viņas atnāca puiši viņi aizpļāpājās un tagad man būs nedaudz jāuzgaida, jo acīm redzot viens no viņiem bija uz manu rezervēto solāriju. Nu labi ja jau vajag pagaidīšu, tā nu mana gaidīšana pārvērtās 25 min sēdēšanās un skatīšanās grieztos. Kā tā vispār var?

Ja cilvēks ir pierakstījies laicīgi un rezervējis sev laiku??? Bet tas jau nav viss, es sēdēdama, dzirdu, ka iznāk šie vīrieši no solārijiem, bet administratore sēž, nagus grauzdama, un pat nesteidzas iztīrīt solāriju, lai es varētu iet sauļoties.Nezinu vai tas tagad tā normāli, vai tas tikai tāpēc ka viņa blondīne. Bet nu pirmo reizi nācās vilties šajā iestādē. + Vēl zinot daudzus solārija obligātos noteikumus esmu ievērojusi, ka tieši uz manis apmeklēto solāriju patstāvīgi visu laiku stāv viena un tā pati vienreiz lietojamā cepurīte ( pakārta uz pakaramā), kaut gan katru reizi ir jābūt jaunai, kur ir drošība ka es nevarētu saķert utis vai ko tamlīdzīgu??? Un uz dezinfekcijas līdzekļa nav sajaukšanas datums, kuram tur ir jābūt un nav pat rakstīts kas tas ir, ja nu kāds iedomājas to uzsmidzināt sev virsū??? Un brillītes jau nezin arī cik ilgi stāv saplēstas visa gumija norauta un administratorēm vienalga, tik sēž aiz letes un pa laptopiem ņemas, fuij un kauns par Bauskas Blue box.

Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: