Dienas Bizness - attieksme kā skolā
Publicēts 27. martā, 2010.
Vēlejos bilst, ka vēl arvien nesaprotu kādēļ šī izdevniecība, kas nu jau ir zem Dienas biznesa mediji vārda, liek sludinājumus par telemārketinga speciālista vakancēm..

Pēc pašas agrākās pieredzes jāsaka, ka patiesībā viņi ir kā daļa citu kantoru šajā valstī un naivos jaunos darbiniekus izmanto no 1 nedēļas - 3 mēnešiem un tad atlaiž un tikai pasaka, ka slikti strādā, ir slinki, nepietiekami abonē utt.., bet tajā pašā laikā viņiem vēl ir ilgtermiņa darbinieces, kurām "brīnumainā" kārtā vienmēr viss bija ideāli un citreiz pat virs normas pat nemaz tā nezvanot klientiem un sevi nēpārpūlējot..Tāda interesanta būšana..

Cilvēkiem, kas atnāk, ir vēlme strādāt, arī patika, dara visu iespējamo, lai no viņiem izsūktu visus spēkus un pēc tam pamet kā neko prom..Tāda redz stratēģija..

Tādēļ vēlos brīdināt, lai Jūs mīļie cilvēki neiekrītat uz šiem meliem. Diemžēl tāds populārs laikraksts, bet tik zemu sevi nolaidis un iekšā viņiem bardaks un daži nekompetenti vadītāji, neuzķerieties uz tadu Kristiānas kundzi, ja aicina uz interviju, paši sapratīsiet.

Katrā gadījumā žēl, ka nekur cilvēks nevar justies kā daļa no kolektīva un neuztraukties katru nākamo dienu, vai darbiņš vēl būs.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: