Publicēts 18. septembrī, 2011.
Vakar iegādājos Euronics veikalā Molā portatīvo datoru akcijas piedāvājumā - Toshiba. Dators tika iegādāts bez operētājsistēmas.
Protams datoram ir vajadzīgas programmas tāpēc aiznesu nopirkto datoru pie speciālista, kas ieliktu man šīs programmas. Viņš atzina,ka programmas šajā datorā ir ļoti kļūdainas un oriģinālos draiverus nav pat iespējams uzstādīt.
Tā nu es devos uz šo veikalu, lai atrisinātu šo situāciju. Veikalā pārdevēji neizrādījās tik laipni cik biju iedomājusies.Mani vienkāršā valodā pasūtīja dir**. Es varēju izvēlēties vai nu viņu piedāvātos pakalpojumus par 18.00Ls un viņi paskatītos,kas par vainu vai arī darīt ko vien vēlos.Datora brāķi vai ko citu viņi neatzina un iespēja ko samainīt vai saņemt atpakaļ naudu arī nebija.Biju iedomājusies,ka šādām situācijām ir domāta garantija.
Apkalpošana bija mazliet rupja un bezatbildīga pret cilvēku, kurš neko daudz no datoriem nesaprot. Es tikai ieteiktu visiem,kas iegādājas šajā veikalā kādu preci, vispirms pārliecināties vai viss šai precei darbojas.
Veiaklam pareiiza attieksme - ja neproti pats uzstādīt OS, tad uztici to kārtīgam speciālistam un maksa par to..
Pie sisadmina vajag nest.. pie sisadmina! Un ar desmaizīti un kafiju ;)
Maini speciālistu!
2) Ražotājs nav atbildīgs par to ka neiet operētājsistēma, vērsies pie operētājsistēmas izstrādātājiem
3) Ja pats, vai tavs datorspeciālists nejēdz uzlikt draiverus, tad IR jāmaksā LVL 18 cilvēkiem kuri to jēdz
4) Neraksti sūdzību, ja pats esi priekšmets par kuru vajadzētu tā radītājam sūdzēties