EURONICS Mols - brāķa dators
Publicēts 18. septembrī, 2011.
Vakar iegādājos Euronics veikalā Molā portatīvo datoru akcijas piedāvājumā - Toshiba. Dators tika iegādāts bez operētājsistēmas.

Protams datoram ir vajadzīgas programmas tāpēc aiznesu nopirkto datoru pie speciālista, kas ieliktu man šīs programmas. Viņš atzina,ka programmas šajā datorā ir ļoti kļūdainas un oriģinālos draiverus nav pat iespējams uzstādīt.

Tā nu es devos uz šo veikalu, lai atrisinātu šo situāciju. Veikalā pārdevēji neizrādījās tik laipni cik biju iedomājusies.Mani vienkāršā valodā pasūtīja dir**. Es varēju izvēlēties vai nu viņu piedāvātos pakalpojumus par 18.00Ls un viņi paskatītos,kas par vainu vai arī darīt ko vien vēlos.Datora brāķi vai ko citu viņi neatzina un iespēja ko samainīt vai saņemt atpakaļ naudu arī nebija.Biju iedomājusies,ka šādām situācijām ir domāta garantija.

Apkalpošana bija mazliet rupja un bezatbildīga pret cilvēku, kurš neko daudz no datoriem nesaprot. Es tikai ieteiktu visiem,kas iegādājas šajā veikalā kādu preci, vispirms pārliecināties vai viss šai precei darbojas.


Komentāri (8)
mans: liki iekšā kreiso programmatūru un tagad vēl par veikalu sūdzies?:D
18/09/2011 23:49
Vecis: Jā, tavs "speciālists" ir ar interesantu roku izvērsuma leņķi. Sūds par kreisajām progām, bet lai nevarētu draiverus atrast, pie kājas ka "oriģinālie" neder. Jebkurš kaimiņu vasja 15 laikā atrastu visiem dzelžiem.
19/09/2011 08:40
piragz: problēma noteikti ir curve_hands.dll
Veiaklam pareiiza attieksme - ja neproti pats uzstādīt OS, tad uztici to kārtīgam speciālistam un maksa par to..
19/09/2011 17:25
Kloons: Datoru pie spieciālista... analītisko sistēmu datu operatora? :D
Pie sisadmina vajag nest.. pie sisadmina! Un ar desmaizīti un kafiju ;)
Maini speciālistu!
19/09/2011 17:39
freakart: Pēc LV likuma tev ir tiesības jebkuru preci samainīt 14 dienu laikā.
19/09/2011 20:27
darklight: Tā arī nesapratu, kā izpaudās brāķis? Un kā var būt kļūdainas programmas datorā, kurā nav pat operētājsistēmas? Tas nu ir bijis riktīgs "speciālists".
19/09/2011 23:11
Jānis: 1) Pirms raksti kaut kādu pretenziju, pat ja nesajēdz neko (un tas ir redzams ka pilnīgi neko nesajēdz) no datoriem, tad labāk padomā par paklusēšanu
2) Ražotājs nav atbildīgs par to ka neiet operētājsistēma, vērsies pie operētājsistēmas izstrādātājiem
3) Ja pats, vai tavs datorspeciālists nejēdz uzlikt draiverus, tad IR jāmaksā LVL 18 cilvēkiem kuri to jēdz
4) Neraksti sūdzību, ja pats esi priekšmets par kuru vajadzētu tā radītājam sūdzēties
20/09/2011 10:43
Datori internetā: Ļoti žēl, ka gadījās šāda situācija! Veikalam noteikti vajadzēja būt pretimnākošākam un izstāstīt precīzāk, kas par lietu. Ne visi saprot datorjautājumus un tas ir jāņem vērā. Savukārt, citreiz ir jārēķinas, ka arī operētājsistēmas uzstādīšana būs par maksu, ja to dara speciālists. Varbūt arī jāpameklē zinošāks speciālists, kas visu uzstādītu un arī izskaidrotu. Vai jāpaņem speciālists līdz uz veikalu.. ;) Lai var izstāstīt precīzi, kas par problēmu!
07/03/2022 21:39
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: