Fontaine Royal darbinieku attieksme
Publicēts 28. februārī, 2012.
Vieta pati par sevi jauka, bet tā attieksme pret klientu -pret klientu attiecās, kā pret neko. Meitenes visu dara ar "sakostiem zobiem", sajūta, ka apgrūtina viņas. Sākot ar fēnu iekš SPA, kurš nedarbojas un meitenes teorētiski stāsta kā tas jālabo, nevis atnāk un parāda.

 

Ejot uz SPA centru, neviens nepainformē, ka tiek iedots līdzi čips ar kuru var tik atpakaļ SPA centrā, tad nu aizejot pie administratores un izstāstot sāpi par fēnu, viņas sāk ņirgāties, ka nav paņemts čips u.t.t. Pults numuriņā nedarbojas, to arī ar pārgrieztu seju paņem "salabošanai"", uz jautājumiem atbild negribīgi . Ko gribu paslavēt - tās noteikti ir lieliskās brokastis!


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: