Gjensidige apdrošināšana apkalpošanas kvalitāte
Publicēts 13. janvārī, 2012.
Labdien! Vēlos informēt jūs par savu pieredzi, izmantojot Gjensidige veselības apdrošināšanas polises pakalpojumus. Vispirms jau attiecīgā uzņēmuma darbinieki ir ļoti neatsaucīgi, pat nelaipni, nevēlas paskaidrot līguma nosacījumus, jo tas nav izdevīgi, mēģina pat uzstājīgā veidā norādīt kādus ārstus izvēlēties un kur tieši tērēt apdrošināšanas summu, lai apdrošināšanas ņēmējs neradītu Gjensidige zaudējumus. Telefoniski sniegtā informācija atšķiras katru reizi, kad tiek zvanīts. Divi kolēģi uzdodot vienu un to pašu jautājumu, saņem atšķirīgu atbildi.

 

Šķiet, ka pat līgumi ar līgumiestādēm tiek mainīti pēc katra klienta zvana. Tiek uzstājīgi pārjautāts kādu ārstu vēlos apmeklēt, un tad, kad aizeju pie attiecīgā ārsta, pēķšņi ir jau jauni nosacījumi Gjensidige un līgumiestādes starpā. Ja veselības apdrošināšanas ņēmēja uzņēmumā ir maz darbinieku, un Gjensidige peļņa no tā ir maza, tad uz laipnu apkalpošanu un normālu attieksmi nav ko gaidīt. Mājas lapas informācija veselības apdrošināšanas ņēmējam ir visai skopa, tas nozīmā, ka katru reizi ejot pie kāda speciālista ir ļoti rūpīgi jāiztaujā reģistratūrā vai konkrētā vizīte tiek apmaksāta vai ne, pretējā gadījumā var nākties samaksāt pašam. Līdz ar to, lai nešķirtos no saviem līdzekļiem, apdrošināšanas ņēmējam ir nemitīgi jāinteresējas gan Gjensidige gan līgumiestādē kas un kā tieši tiek apmaksāts, jo visi cenrāži un "īpašie" nosacījumi ir tik slepeni, ka Gjensidige apkalpošanas speciālisti par tiem nelabprāt informē savus klientus. 
Cienijāmie darba devēji, ja izvēlaties saviem darbiniekiem veselības apdrošināsanas polises, ieteiktu neizvēlēties Gjensidige piedāvājumu, jo ja arī cena polisei būs izdevīga, arī attiecīgā apkalpošana un iespējas ar šo polisi būs ļoti zemā līmenī.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: