Hanza Post SIA Pārsteigums bērniem ziemassvētkos
Publicēts 29. decembrī, 2011.
Neizjauciet bērniem svētku pārsteigumu uzticoties šai firmai! Jau iepriekš biju padzirdējis, ka internetā tiek piedāvātas pārsteiguma vēstules bērniem no Ziemassvētku vecīša Lapzemē. Kad sāku uzmeklēt šāda veida piedāvājumus, tie visi bija jau beigušies. Bija tikai decembra sākums. Te pēkšņi atradu firmas Hanza Post SIA piedāvājumu City Live portālā, nekavējoties apmaksāju piedāvājumu, saņēmu City kartes kodu un nākošā dienā arī HanzaPost piedāvātos vēstules variantus. Tas bija 16.12.2011. Un tad sākās- vēstulei tika piedāvāti divi varianti divos termiņos- uz ziemassvētkiem un uz vecgada vakaru.

Izvēlējos vēstules variantu un piegādes laiku - ziemassvētki. Tā nu mans bērns gaidīja ziemassvētkos vēstuli............ ziemassvētku vakars (redzot bērna neatlaidību sēžam pie loga u gaidot vēstuli rakstīju e-pastā vēstuli Hanza Postam), pirmie, otrie ziemassvētki, mans pacietības mērs bija pilns, jo cik var bērnam pūst pīlītes par aizputinātiem ceļiem no ziemeļpola ja viņš redz pa logu, ka līst aumaļām lietus. saņēmu e-pastu ar atbildi 27.12.2011, saturs- Labdien, dārgo Vilni! 

Sirsnīgi sveicam Jūs Ziemassvētkos un Jaunajā gadā! Ņemot vērā, ka pasūtījumu skaits šogad bija milzīgs un strādājām dienas un naktis, lai ar mīlestību sagatavotu visas vēstulītes, kā arī bijām atkarīgi no vairākiem sadarbības partneriem (tipogrāfijām, pasta u.c.), iespējams, ka kāda vēstulīte ir aizkavējusies. Noteikti tuvākajās dienās, visticamāk jau šodien līdz vakaram vai rīt no rīta Jūs saņemsiet pasūtītās vēstules. 
Ļoti ceram uz Jūsu sapratni, jo arī turpmāk piedāvāsim dažādus interesantus projektus! 
Visu Jums gaišu un vēlreiz ĻOTI atvainojamies tiem, kam neatnāca vēstule pirms Ziemassvētkiem. Būsim priecīgi, ja tomēr sagaidīsiet vēstulītes. 

Atbildēju, ka es jau sapratīšu, bet ko teikt bērnam uz ko atbilde nesekoja. 28.12.2011 vēstules vēl nav, sēžos un atkal rakstu- Labdien, 

Arī šodien mūsu pastniece tikai smaidīgi noskatījās mūsu virzienā! Vēstules nav. Man jau trūkst fantāzijas bērnam skaidrot iemeslus. Ko Jūs iesakāt darīt? 
Atbilde nesekoja. Šodien- 29.12.2011 apsvēru jau iespēju atcelt pasūtījumu izmantojot savas patērētāja tiesības, kad saņēmu ziņu, ka bērnam pastā ir vēstule. Šobrīd rakstu šo ziņu visai Latvijas sabiedrībai un pat nezinu, vai šo vēstuli man sūtīt atpakaļ vai tomēr atdot bērnam. Baigais rūgtums man ir par šo īpašo svētku sajūtas nolaupīšanu manam bērnam ar nekvalitatīva pakalpojuma sniegšanu par diezgan lielu samaksu. Bez City kartes šis pakalpojums izmaksātu 6,00 LVL! Karte deva iespēju to iegādāties par nepilniem 2,50LVL, bet tas nav attaisnojums pakalpojumu sniegt nekvalitatīvu! Ja parēķinam vēstules pašizmaksu, tad ar visu atsūtīšanu un PVN tā varētu izmaksāt ap 0,50 LVL Pārējais ir peļņa 400% apmērā. Tāds super pelnošais biznesa modelītis sanāk. 
Domāju, ka neesmu vienīgais, kas ir vīlies šajā pakalpojumā. Turpmāk noteikti šādiem piedāvājumiem neuzticēšos vai arī čekošu internetā cilvēku atsauksmes. 
Šī sūdzība nekādā veidā neattiecas uz City Life pakalpojumu, bet tieši un vienīgi uz Hanza Post!

Komentāri (1)
Klients: Labdien, cien. Vilni!

Es varbūt vairāk zināšu par izmaksām, jo ir pieredze.
Jūsu aprēķini pilnīgi neatbilst patiesībai, jo no cenas 30 - 40 % jeb 1 Ls sev iekasē City Life portāls. Aploksnes izmaksā 0, 15 - 0, 20 Ls, pasts 0, 43 Ls, veidlapa 0, 25 Ls, šokolādīte laikam ap 0, 10 Ls, iesmaržināt 0, 01 Ls, aploksnes 0, 03 - 0, 04 Ls, tad vēl PVN 22 % jeb 0, 45 Ls. Sanāca tie paši 2, 49 Ls, tātad pa pašizmaksu. Sākumā noskaidrojiet tirgus cenas un noteikumus, lai rakstītu savus aprēķinus. :) Daži tiešām visur redz tikai peļņu, bet īstenībā nekā tur nav. :)
30/12/2011 14:34
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: