Islande Hotel boulinga apkalpojošais personāls
Publicēts 28. martā, 2009.
Sākšu ar to, ka, veicot rezervāciju, mēs netikām brīdināti, ka bārā nav iespējam pasūtīt uzkodas. 6 cilvēku grupai tika atnesta viena dzērienu karte. Bārā strādājošās meitenes neatrada laiku atnākt pieņemt pasūtījumu, kaut gan mēs bijām vienīgie apmeklētāji. Tāpat viņas izrādījās pārāk aizņemtas lai atnestu pareizu skaitu pasūtīto dzērienu, kurus pašiem nācās iet pasūtīt pie bāra un vēlāk novāktu tukšās glāzes, kā arī lai painteresētos, vai apmeklētāji vēlētos papildus dzērienus.

Papildus vēlētos izteikt neizpratni par puisi, kas apkalpo boulingu. Es saprotu, ka cilvēks ir aizņemts ar datoru un mobilo telefonu, bet es iedomātos, ka viņa darbs ir izsniegt klientiem boulinga apavus un ievadīt klientu datus datorā pirms spēles. Tā vietā darbinieks negribīgi atraujoties no datora ekrāna aizvainoti nomet par 2 izmēriem lielākas prasītā viena izmēra vietā boulinga kurpes. Tāpat pēc tam, kad spēlētāju vārdi datorā tika ievadīti nekorekti, uz lūgumu nomainīt sekoja komentārs, ka viņš visus rokrakstus salasīt nevarot. Vēlāk, situācijā, kad dati ir ievadīti nekorekti un dators uzskaita punktus vēl pirms klents ir izdarījis metienu, darbinieks atbild, ka viss ir kārtībā, tā nevarot būt un nekorekti ievadītie dati tiek izlaboti tikai pēc vairākiem atkārtotiem lūgumiem.

Vēlētos uzsvērt, ka šādas situācijas būtu kaut kādā mērā saprotamas, ja boulinga klubs būtu pilns ar apmeklētājiem un darbinieki kustētos kā bites, lai visu paspētu. Tomēr situācijā, kad no 7 celiņiem ir aizņemti viens vai divi, rodas pamatots jautāums par darbinieku atbilsību ieņemamajam amatam kā arī saņemtā pakalpojuma cenas atbilstība pakalpojuma kvalitātei.

Visu augstākminēto nepatīkamo sīkumu kopums nerada vēlmi jelkad apmeklēt šo klubu atkārtoti.

Komentāri (4)
Savanna: Vai kāds iesniedza rakstisku sūdzību uzņēmuma vadībai???
Ja nē, tad nevajag te lieki dzesēt muti un sūkstīties. Ar bla-bla mūsdienās panākt neko nevar. Vai nu jāiet pie priekšniecības vai jāpriecājas par to, ka pret Tevi izturas kā pret pēdējo....
30/03/2009 10:19
Chirix: Nabaga BUZZ. Kur vien iet (uz Narvesesnu, šmotku veikalu vai boulinga centru) visur viņu vai draugus apbižo, ignorē, mēģina apkrāpt, nelaipni apkalpo un izturas kā pret pēdējo... . :D
Varbūt jāpameklē vaina sevī?
30/03/2009 11:40
Juta: Apkalpošana zem katras kritikas!
30/03/2009 22:05
kita: bulshit pilnigs. princese uzstada savus nosacijumus
07/07/2011 11:11
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: