Ja vēlaties justies stulbi, noteikti izmantojiet šo veikalu!
Publicēts 31. oktobrī, 2009.
Es saprotu, ka klientu apkalpošana Latvijā nekad nav bijusi īpaši augstāk līmenī, ņemot vērā zemo apmaksu un pārsvarā pilnīgu mācīšanas trūkumu. Un tomēr ir cilvēki, kuriem piemīt dabisks intelekts un spēja jauki otram pakalpot. Uz Xnet tas nu nekādi neattiecas.

Pirku mašīnai magnetolu. Tā kā nākamajā dienā bija jābrauc uz lidostu, nolēmu - iebraukšu precei pati pakaļ. Auzas sākās jau ar pasūtīšanu. Pēc pasūtīšanas zvana puisis. Prasu - vai varu no rīta izlemt, vai viņi man atvedīs vai varēšu pati aizbraukt. Viņš saka - nē, mums te viss kā pa konveijeru, jāzinot ir uzreiz. Es viņam saku, viņš varēs piegādāt vēlāk, bet šis nē - jāsaka uzreiz vai jāpasūta citreiz. Normāli?! Kaut kur dzirdēju, ka esot krīze, ka jācinās par katru klientu?!

Labi, norunājam, ka braukšu pakaļ pati pirms pl. 16:00. Viņš saka - forši, preci jau 13:00 atvedīšot no noliktavas. Četros esmu klāt, prasu, kur mana prece. Sekretāre vispār nepievērš nekādu uzmanību. Kad nu beidzot tā kā lieku saprast, ka prom neiešu, sāk man stāstīt, ka atbildīgā menedžera Laura neesot uz vietas, būšot jāpagaida. Es prasu - cik ilgi. Viņa man saka - nezinot, varbūt pusstundu. Es saku - man lidmašīna pa to pusstundu pacelsies, lai iedod preci kāds cits. Viņa saka, nevarot, menedžere tikko esot pakaļ aizbraukusi!!!

Kad beidzot slavenā Laura ieradās, viņa pat labdienu nepadeva, nemaz nerunājot par atvainošos vai vēl ko tādu. No sirds žēl, ka ir labas internetkompānijas, kurās cilvēki raujas un varbūt trūkst klientu, un tad ir dažas tādas, kurām viss pie vienas vietas.

Mani kā klientu Xnet ir zaudējis uz visiem laikiem un ceru, ka citus sevi cienošus klientus arī.

Komentāri (9)
Fedja: Citos inteneta veikalos atsūta sms, kad prece ir birojā saņemama.
01/11/2009 01:00
Senteevs: Nu ir jau saprotams, ka ir neapmierinātība, bet vai tādēļ jāraksta tik pārspīlēti?
Beigās vairāk paliek šaubas par tavu inteliģenci nevis Xnetu.
01/11/2009 02:11
Girts: Caur skype arī mistiski xnet pārstāvji uzvedās..jautāju par vienu preci.Teica, ka cilvēks tas ir patreiz aizņemts,kurš var par konkrēto preci pastāstīt...pagāja stunda...ne tas cilvēks, ne tas ar ko sāku runāt neuzskatīja par vajadzīgu vispār ko pateikt, ka nekomunicēs...Un tā es izvēlējos citu interneta veikalu...
01/11/2009 12:37
kakjis: man identiska situācija bija ar Xnetu, neatceros kā sauc, bet tā viņu pārdošanas vadītāja bija pilnīga nulle... spēja risināt sarunas ar klientu un asās atbildes bija vnk fail... arī biju iebraucis pakaļ precei viņu kantorī, taču prece nebija pat 4h vēlāk kā sarunāts... xnets ir zaudējis arī mani jau kādu pusgadu.
01/11/2009 20:21
xnet klients - bijušais: Ar garantijām xnet arī sācis niekot cilvēkus. Salūzušās preces vietā mēģina iesmērēt mantu ar būtiski atšķirīgiem parametriem, saka, ja nepiekritīšot tādai aizvietošanai, viņi nevarēšot neko līdzēt. Novelk garantijas remontam atvēlētās 30 dienas līdz pēdējam, beigās, kad jau tiek piesaukts "Patērētāju tiesību aizsardzības likums", atsūta vēstuli, ka kompensācijā izmaksāšot 40% no preces atlikušās vērtības. Un tas attiecas uz preci, kurai ir RAŽOTĀJA garantija. Attieksme arī tāda ar iebaidīšanas elementiem - nepiekritīsiet mūsu noteikumiem, vispār nemainīsim/neremontēcim/nekompensēsim. Vairāk pie viņiem noteikti neiepirkšos.
01/11/2009 22:08
Igar: Neesi vienīgais man arī ir bijušas problēmas ar šo kantori vēl nekrīzes laikā kopš tās reizes neesmu neko pie viņiem pircis...
01/11/2009 22:32
Matīss: Ja godīgi, dīvaina tava "neapmierinātība"! Sudzibas.lv par Xnet izlasīju šo pašu ierakstu. Ņemot vērā tavu nomelnošanas centību, mani pārņem sajūta, ka esi kāds no Xnet konkurentiem un šis stāstiņš ir izdomāts, lai mēģinātu graut Xnet popularitāti... Nu, kaut kā tā :)
P.S. Nekļūdās tikai tie, kas neko nedara (tas gadījumam, ja stāsts tomēr ir patiess)

Attiecībā uz to vienu komentāru par 40% kompensāciju - tā ir taisnība, ka tad, ja ražotājs nevar salabot iekārtu, tad tam ir tiesības atmaksāt naudu par preci, ņemot vērā preces nolietojumu. Un, tas jau ir atkarīgs no katra konkrēta ražotāja - ņem viņi to vērā, vai nē. Tam nu nekāda sakara nav ar Xnet, kas ir vienkārši preces pārdevējs.
03/11/2009 15:39
Wallaby: Matīss - tu esi stulbs vai izliecies?! Ar tādu attieksmi var aizbildināties par itin visu - "Ak atvaino, es tev izbakstīju aci. Bet es nesu dēli un nekļūdās tikai tas, kas neko nedara."
Matīs, aizej nošaujies - ja tu tiešām šādi domā, tad esi viens no tiem, dēļ kā mums valstī ir krīze.
03/11/2009 20:08
Matīss -> Wallaby: Zini, es arī strādāju ar klientiem (nav gan man nekāda sakara ar Xnet), bet zinu - cik neapmierināti ar dzīvi klienti mēdz būt un kā pilnīgā bezsakarā uzsprāgst par pilnīgiem sīkumiem. Nedabūjusi, priekšnieks darbā sakliedza, ārā līst lietus un tad vēl Xnet normāli neapkalpo. Ja iepriekšejās lietas cilvēks nav varējis iespaidot, tad tagad visu žulti izgāž uz to, uz ko var. Es nesaprotu, kā vajag cilvēkam ieriebt, lai ar šādiem apvainojumiem publiski mētātos!
Galu galā, šajā gadījumā - šeit ir vienas puses viedoklis. Ņemot vērā to apjomu ar pozitīvajām atsauksmēm par Xnet, domāju, ka šeit būtu vajadzīgs arī viņu viedoklis. Un, tad varētu realitātē saprast - cik bija Xnet vaina un cik kaut kādas emocijas un apstākļu sakritība...
06/11/2009 10:43
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: