Ja vēlaties justies stulbi, noteikti izmantojiet šo veikalu!
Publicēts 31. oktobrī, 2009.
Es saprotu, ka klientu apkalpošana Latvijā nekad nav bijusi īpaši augstāk līmenī, ņemot vērā zemo apmaksu un pārsvarā pilnīgu mācīšanas trūkumu. Un tomēr ir cilvēki, kuriem piemīt dabisks intelekts un spēja jauki otram pakalpot. Uz Xnet tas nu nekādi neattiecas.
Pirku mašīnai magnetolu. Tā kā nākamajā dienā bija jābrauc uz lidostu, nolēmu - iebraukšu precei pati pakaļ. Auzas sākās jau ar pasūtīšanu. Pēc pasūtīšanas zvana puisis. Prasu - vai varu no rīta izlemt, vai viņi man atvedīs vai varēšu pati aizbraukt. Viņš saka - nē, mums te viss kā pa konveijeru, jāzinot ir uzreiz. Es viņam saku, viņš varēs piegādāt vēlāk, bet šis nē - jāsaka uzreiz vai jāpasūta citreiz. Normāli?! Kaut kur dzirdēju, ka esot krīze, ka jācinās par katru klientu?!
Labi, norunājam, ka braukšu pakaļ pati pirms pl. 16:00. Viņš saka - forši, preci jau 13:00 atvedīšot no noliktavas. Četros esmu klāt, prasu, kur mana prece. Sekretāre vispār nepievērš nekādu uzmanību. Kad nu beidzot tā kā lieku saprast, ka prom neiešu, sāk man stāstīt, ka atbildīgā menedžera Laura neesot uz vietas, būšot jāpagaida. Es prasu - cik ilgi. Viņa man saka - nezinot, varbūt pusstundu. Es saku - man lidmašīna pa to pusstundu pacelsies, lai iedod preci kāds cits. Viņa saka, nevarot, menedžere tikko esot pakaļ aizbraukusi!!!
Kad beidzot slavenā Laura ieradās, viņa pat labdienu nepadeva, nemaz nerunājot par atvainošos vai vēl ko tādu. No sirds žēl, ka ir labas internetkompānijas, kurās cilvēki raujas un varbūt trūkst klientu, un tad ir dažas tādas, kurām viss pie vienas vietas.
Mani kā klientu Xnet ir zaudējis uz visiem laikiem un ceru, ka citus sevi cienošus klientus arī.
Beigās vairāk paliek šaubas par tavu inteliģenci nevis Xnetu.
P.S. Nekļūdās tikai tie, kas neko nedara (tas gadījumam, ja stāsts tomēr ir patiess)
Attiecībā uz to vienu komentāru par 40% kompensāciju - tā ir taisnība, ka tad, ja ražotājs nevar salabot iekārtu, tad tam ir tiesības atmaksāt naudu par preci, ņemot vērā preces nolietojumu. Un, tas jau ir atkarīgs no katra konkrēta ražotāja - ņem viņi to vērā, vai nē. Tam nu nekāda sakara nav ar Xnet, kas ir vienkārši preces pārdevējs.
Matīs, aizej nošaujies - ja tu tiešām šādi domā, tad esi viens no tiem, dēļ kā mums valstī ir krīze.
Galu galā, šajā gadījumā - šeit ir vienas puses viedoklis. Ņemot vērā to apjomu ar pozitīvajām atsauksmēm par Xnet, domāju, ka šeit būtu vajadzīgs arī viņu viedoklis. Un, tad varētu realitātē saprast - cik bija Xnet vaina un cik kaut kādas emocijas un apstākļu sakritība...