Ķeizarmežs - baseins netīrs un nelaipna apkalpošana
Publicēts 18. janvārī, 2010.
Vakardien aizgājām ar bērniem uz Ķeizarmeža bērnu baseinu. Sākās viss ar administratori Ilonu, kas ar cilvēkiem runā tā it kā mēs viņai traucētu. Iedeva mums šī Ilona garderobes atslēdziņu. Atnācām ar meitiņu, bet skapītis izrādās ir pats pirmais, pie ieejas durvīm, kuras protams visu laiku tiek virinātas caurvējā, turklāt jebkurš var redzēt kas notiek ģērbtuvēs. Gājām atslēdziņu mainīt pret citu, lai skapītis būtu dziļumā, turklāt otrajā ejā.

Uz manu jautājumu, vai viņa pārzin skapīšu izvietojumu, Ilona atbildēja, ka zinot jau gan! Tad es viņai arī pajautāju, ja zin, tad kāpēc dod šīs atslēgas, ja pārējie skapīši ir tukši?!

  

Aizgājām beidzot līdz bērnu baseinam. Hmm... pēc 20 minūšu peldēšanās aptvērām, ka ūdens ir NETĪRS!!! Es no tā izmakšķerēju laukā peldošu plāksteri! Labi, pievēru uz to acis, jo bērni priecīgi plunčājās. Vēl pēc 10 minūtēm ieraudzījām, ka tur peld vēl visādi netīrumi lielos kumšķos, puņķi un matu kušķi!

FUUUIII!!! Aizgāju pie meitenes, kas tur sēž un atslēdziņas kolekcionē. Palūdzu, lai nāk iztīra baseinu, bet viņa man dikti pārgalvīgā tonī atbild: "Ko jūs gribat, lai es te tagad ar rokām to velku laukā?!". Es biju šokā! Tomēr viņa līganā gaitā aizgāja pēc sietiņa un ar milzīgu riebumu kaut ko izvilka no tā baseina. Mēs aizgājām uz burbuļvannu, bet kad atnācām, tad jau pa gabalu ieraudzījām, ka tur atkal peld visādi netīrumi! Tad jau gāja runāt mans vīrs. Viņa atbildēja, ka viņas pienākumos nav tīrīt baseinu un viņa netaisās to darīt! Protams tas viss tiek pasniegts tā, it kā mēs būtu pie kaut kā vainīgi un mums būtu jāmokaunās par savām prasībām! Mēs gājām projām. 

Un vēl jāpiebilst tas, ka lai arī Ķeizarmežs ir orientēts uz ģimenēm ar visu vecumu bērniņiem, reāli dušas telpās un ģērbtuvēs galīgi nav padomāts kur novietot bebīti, lai varētu mierīgi apģērbties. Rezultātā 1 gadīgs bērniņš nolikts uz grīdas, pēc pirmā rāpojuma pa zemi ir viss NETĪRS un ar matiem un dubļiem aplipis!!! 

Vispār briesmīgi nehigiēniska vieta - pretīgi netīra, ar vēl pretīgāku apkalpošanu. Un nemaz nerunāsim par bērnu treneri Liliju, kas bērnus māca peldēt ar milzīgu riebumu, ir rupja pret viņiem (3 gadniekiem!) un viņas attieksme pret bērniņiem ir atkarīga no viņas garastāvokļa attiecīgajā dienā! Ļoti nepatīkami!


Komentāri (5)
Zandis: Labāk raksti par statoil pārdevējām, kuras vīram sienas klāt - tas bija vairāk ticams. :D

Un, protams, kliedzošie virsraksti lai paliek...
18/01/2010 18:27
Jā, šis bija labs :D: http://buzz.mix.lv/articles/nogribejusies-pardeveja
18/01/2010 21:14
HELENA G.: žEL ka tik nepatikms gadijums, mēs ejam jau 3-šo gadu un apmierināti (nu ar tam dušām jau visos baseinos ir kā ir), jā vienā maiņā apkopēja ir nevērgāka -tas par tiem matiem, bet ļoti ļoti patik trenere ļENA /mēs gājām trešdienās 18.30/ - mūsu pakūtrais puika pie viņas pārvarēja gan bailes,gan kūtrumu un labi nirst un peld. Nekad nēesmu no viņas dzirdējusi rupjbas vai neapmierinātibu pat ar sliņķiem, cerams ka citureizi paveiksies labāk,jo tur ir ērti ka bērnu baseins ir kopā ar lielo, var gan paši peldēt ,gan vienlaikus redzēt bērnus
18/11/2010 21:21
Mārtiņš: Ir ļoti nesmuki tā noniecināt iestādi kas strādā daudz gadus un bez ne kadiem pierādījumiem pasniegt ka iestāde ir netīra un ar nelaipnu apkalpošanu. Tā ir vienkārši neslavas celšana. Es varu derēt ka viss, kas rakstīts šajā rakstā ir forši piepušķots :D Ja būtu pierādījumi par pretējo tad lūdzu pasniegt to.... bet tādi notikti nav!
19/11/2010 22:54
Klients: Jā Protams ka tā ir neslavas celšana! Par to šeit arī iet runa.

Es arī eju tur jau mēnesi (un pirms 7 gadiem uz baseinu gāju (agrāk bija labāk)).

Tagad taj vietai vajag kapitālo remotu. 1.

Nelaipnākā, neprofesionālākā apkalpošana kādu sen esmu sastapis. Tākā 2000'o sākumā piepilsētas bistro.

Baseins netīrs... Tur kādam vēl ir komentāri. Man liekas tā vieta ar to ir slavena :D

Tagad, kopš gāju toreiz sen sen atpakaļ ir jauna sistēma ka ar zeķēm ir jābrien pa hlorētu sēnīš-ūdeni, un gaitenī jānovelk savi apavi :D Tāds absurds. :D :D

Pirms mēneša brīnijos, tagad nē - kapēc viņa jau 3 reizi ir bankrotējusi un vienīgais kas tur nes peļņu ir baseina (jo Rīgā tādu nav daudz).

Nesmuki noniecināt. Tu mani sadusmo Mārtiņ.
Piepušķots vai nē, bet cilvēks kurš iet internetā nomierināt nervus - IR SLIKTAS APKALPOŠANAS DEFINĪCIJA. Un neslavas celšana ir mazākais ko var darīt, lai tie "pārāk ērti iekārtojušies" darbinieki (ieskaitot administrāciju) sāktu domāt par 2012 gada konkurētspējīgiem eiropas standartiem.

P.s.
Vieta ir itkā bankrotējusi. Bet es esmu pārliecināts ka viņu nekad (vismaz tuvākajā desmitgadē) neaizvērs (vnk pārāk iesakņojusies ;-) ).
15/03/2012 22:36
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: