Ķibele ar auto salona tīrīšanu firmā Carent
Publicēts 26. jūnijā, 2013.
Interneta vietnē Citylife.lv atradu kuponu par auto salona tīrīšanu, bet diemžēl akcija bija jau noslēgusies, neko ļaunu nedomājot, sazinājos ar šo firmu un vienojāmies par salona tīrīšanu par kupona cenu, piemaksājot 10ls par griestu tīrīšanu.

Šā gada 31. maijā automazgātavā "CARENT" manam auto tika veikta pilna salona ķīmiskā tīrīšana. Pēc salona tīrīšanas devos mājup, un auto ar atvērtām durvīm tika novietots telpā ar samērā labu ventilāciju un augstu gaisa temperatūru. Tur auto nostāvēja līdz 6 jūnijam, šajā dienā, izvērtējot veikto salona tīrīšanu, tika konstatēts, ka grīda aizmugurējā daļā ir slapja, zem aizmugurējiem sēdekļiem ir satecējis tīrīšanas līdzeklis, kurš rada nepatīkamu smaku, kā arī, vairākās vietās ir veikta nekvalitatīva tīrīšana- traipi uz paneļa, krēslu pārvalkiem no tīrīšanas līdzekļa.   
Pēc šāda fakta konstatēšanas, vērsos pie mazgātavas vadības ar pretenziju, kura tika noraidīta, skaidrojot, ka es neesmu pareizi žāvējis auto. Tad nu, lūk, 6. jūnijā no pulksten 16:00 līdz 22:00 un 7. jūnijā no 8:00 līdz 22:00 auto tika turēts laukā, saulē ar atvērtām durvīm. 8. jūnijā salonā grīda aizmugurējā daļā joprojām bija slapja un netīra. 

Tā kā man pašam ir pietiekami liela pieredze auto salonu tīrīšanā, es uzskatu, ka salona tīrīšana ir veikta pavirši un nekvalitatīvi! Lai izvairītos no turpmākiem strīdiem, es šai firmai uzrakstīju vēstuli ar lūgumu atdot man naudu, ko tiku samaksājis par nekvalitatīvi paveikto darbu, bet uz vēstuli atbildi netiku saņēmis. 

Nedomāju, ka šāda kļūme varēja rasties tikai man. Izskatās, ka firma piesaista klientus ar kuponiem, bet par kvalitāti, lai klienti atgrieztos atkārtoti nedomā. Interesanta apkalpošanas stratēģija. 

Iesaku padomāt, pirms dodaties uz firmu CARENT, ja nevēlaties tīrīšanu veikt pats vai atkārtoti!


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: