Lattelecom - neiespējamība sazināties pa uzziņu tālruni 177
Publicēts 16. janvārī, 2010.
Tā kā bija radušies daži jautājumi, centos sazināties ar Lattelecom pa norādīto klientu apkalpošanas tālruni 177. Tas tik ir "serviss"! Apmēram divu stundu laikā tā arī neizdevās sazināties!!!

 

Tad, kad nospiež šos trīs maģiskos skaitļus 177, jauka vīrieša balss skaidro kāds cipars jāspiež, lai vari izvēlēties noskaidrot sev interesējošo jautājumu. Kad tas ir paveikts, tad tā pati vīrieša balss paskaidro, ka saruna, lai veiktu klientu apkalpošanas kvalitātes pārbaudi, tiks ierakstīta. Atskan signāls un tūlīt pēc brīža laipna sievietes balss ik pa laikam nepārtraukti skaidro, ka visi operatori ir aizņemti un lūdz uzgaidīt. Ik pa brīdim tiek atskaņota arī jauka mūzika...  

Man tā arī neizdevās sazināties... Pirmajā reizē gaidīju kādas 4 minūtes, otrajā - ~10, trešajā un ceturtajā - ~30 (!) minūtes, jo nu jau pamazām kļuva interesanti, cik ilgi būs jāgaida.  

Uzvarēja Lattelecom! Man tā arī visa vakara garumā neizdevās parunāties ar klientu apkalpošanas operatoru vai operatori...


Komentāri (5)
Lattelecom: Sveicināti!

Žēl par Jūsu negatīvo pieredzi, taču tas tiesa - 177 operatorus pārāk bieži neizdodas sazvanīt. Tāpēc pakāpeniski palielinām operatoru skaitu un vienlaikus veidojam jaunus veidus un kanālus, pa kuriem būtu iespējams sazināties ar mums un saņemt nepieciešamo informāciju. Tā, piemēram, jau šobrīd vērtīgu informāciju, jaunumus un tehnisku kļūmju risinājumus var saņemt un panākt, ziņojot Lattelecom forumā forums.lattelecom.lv, kā arī Twitter mikroblogošanas sistēmā www.twitter.com/lattelecom

Paldies, ka ziņojat un atgādināt mums par mūsu kļūdām un nepilnībām - tikai tā varēsim tās atrisināt un piedāvāt Jums vēl kvalitatīvākus pakalpojumus!

Jūsu Lattelecom
17/01/2010 09:47
bebrs: Ja jau bija laiks aiziet lidz ltc offisam un nofoket logo, tad jau varēji arī ieiet iekšā un atrisināt problēmas :)
17/01/2010 15:52
niknais: Man bija ļoti līdzīga pieredze ar lattelecom. Nezinu, ko tās operatores tur darīja, ēda bulciņas vai klačojās, bet es mēģināju lattelecom sazvanīt 2 stundas ar atstarpēm, bet bez rezultātiem. neticu, ka pa tik ilgu laiku neatbtrīvojās neviena operatore! klientu apkalpošanas līmenis zem nulles!
20/01/2010 00:42
Raivo: Lai pasūtītu kādu no Lattelecom pakalpojumiem un jums nebūtu jāgaida savienojums ar 177, variet zvanīt Lattelecm aģentam Raivo 27037991
05/02/2010 05:36
Andis: Mjās, laiks iet, bet 177 serviss ir traki "labs" sazvanīt vispār nav iespējams, zvani no rīta, zvani vakarā. Brīdina ka jāgaida 30 min, pēc tam atkal 15, tad atkal 30 min utt, piegriezās, esmu ļoti sliktās domās par LTK servisu atbalsta :(
22/02/2010 20:02
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: