Publicēts 16. janvārī, 2010.
Tā kā bija radušies daži jautājumi, centos sazināties ar Lattelecom pa norādīto klientu apkalpošanas tālruni 177. Tas tik ir "serviss"! Apmēram divu stundu laikā tā arī neizdevās sazināties!!!
Tad, kad nospiež šos trīs maģiskos skaitļus 177, jauka vīrieša balss skaidro kāds cipars jāspiež, lai vari izvēlēties noskaidrot sev interesējošo jautājumu. Kad tas ir paveikts, tad tā pati vīrieša balss paskaidro, ka saruna, lai veiktu klientu apkalpošanas kvalitātes pārbaudi, tiks ierakstīta. Atskan signāls un tūlīt pēc brīža laipna sievietes balss ik pa laikam nepārtraukti skaidro, ka visi operatori ir aizņemti un lūdz uzgaidīt. Ik pa brīdim tiek atskaņota arī jauka mūzika...
Man tā arī neizdevās sazināties... Pirmajā reizē gaidīju kādas 4 minūtes, otrajā - ~10, trešajā un ceturtajā - ~30 (!) minūtes, jo nu jau pamazām kļuva interesanti, cik ilgi būs jāgaida.
Uzvarēja Lattelecom! Man tā arī visa vakara garumā neizdevās parunāties ar klientu apkalpošanas operatoru vai operatori...
Žēl par Jūsu negatīvo pieredzi, taču tas tiesa - 177 operatorus pārāk bieži neizdodas sazvanīt. Tāpēc pakāpeniski palielinām operatoru skaitu un vienlaikus veidojam jaunus veidus un kanālus, pa kuriem būtu iespējams sazināties ar mums un saņemt nepieciešamo informāciju. Tā, piemēram, jau šobrīd vērtīgu informāciju, jaunumus un tehnisku kļūmju risinājumus var saņemt un panākt, ziņojot Lattelecom forumā forums.lattelecom.lv, kā arī Twitter mikroblogošanas sistēmā www.twitter.com/lattelecom
Paldies, ka ziņojat un atgādināt mums par mūsu kļūdām un nepilnībām - tikai tā varēsim tās atrisināt un piedāvāt Jums vēl kvalitatīvākus pakalpojumus!
Jūsu Lattelecom