Mego - viena lata stāsts
Publicēts 20. oktobrī, 2011.
Iesaku neapmeklēt veikalu "Mego", Āgenskalnā. Nesen iepērkoties šajā veikalā pārdevēja man čekā iesita lieku latu, pamanīju to tikai vēlāk apskatot čeku. Gāju atpakaļ, pārdevēja tobrīd vairs neatradās kasē.

 

Sākām runāt, uzrādīju pirkumu. Tad viņu pēkšņi pasauca apsargs, ka esot "očereģ". Es jautāju, vai tad es arī neesmu pircējs? "Ņet". Eju līdzi pārdevējai, viņa man neko nesaka. Stāvu, gaidu, kad apkalpos "očereģ". Viņa man neko pat nepateica, neskaidroja situāciju, vienkārši ignorēja.

Apkalpoja sakrājušos 5 pircējus, rinda beidzās. Tad tikai pasauca vecāko pārdevēju. Abas runāja tikai savā starpā (krieviski), mani "neredz". Paprasīja pirkumu, iedevu, atdeva naudu un viss. Ne vārdu man nepateica, kāpēc tas gadījās. Protams, nekāda atvainošanās vai pliks "uzredzēšanos" arī nesekoja. Sajutos kā tāds apgrūtinājums ar savu vienu latu, lai gan šajā situācijā apgrūtinājums bija pārdevējas rupjā kļūda.

Man likās, ka būtu tikai normāli, ja man veltītu kaut pusteikumu. Bet ne vārda, pat virsū īsti nepaskatījās. Un es vēl līdz šim esmu vienmēr veikalā teikusi "paldies". Laikam gaidīja, kad aiziešu un vienu latu varētu savā kabatā iebāzt. Cik dienā tādu cilvēku diez gadās?

Acīmredzot šim veikalam klienti nav vajadzīgi! Nav jau pirmā reize, kad tieši šajā veikalā saskaramies ar vienaldzīgu pat rupju attieksmi.

Turpmāk tur iešu tikai galējas nepieciešamības dzīta.


Komentāri (1)
Pircējs: Neiesaku, iet uz to Mego. Muranova Arianda apkrāpj cilvēkus.
21/10/2011 22:43
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: