Publicēts 8. decembrī, 2009.
Situācija sekojoša. Nosalusi nolemju nopirkt pirmo reiz dzīvē LIELO cafe latte Narvesenā. Eju iekšā, apskatos cenas, samaksāju par lielo Caffe Latte un dodos pie automāta, jo cik nopratu tur ir pašapkalpošanās. Nav sajēgas kura ir 200ml un kura 260ml krūzīte (man vajag to otro), jo nekur nav norādīts tilpums, paņemu lielo.
Nekur neatrodu instrukciju kā lietot automātu, bet tādos gadījumos parasti esmu radusi norādījumus lasīt pašā automātā. Nospiežu Caffee Latte un spiežu pogu Lielā krūze, ietek pusīte. Instrukcijas nekādas automātam darbojoties tomēr netiek dotas un kad pusīte ir ietecējusi, automāts "aiziet atpūsties".
Griežos pie pārdevējas un prasu ko man darīt, es samaksāju par lielo Latte bet man iztek puse tikai. Atbilde sekoja - nu tad neko darīt, maksājiet kā par vidējo, kuru esat nospiedusi. Bet es saku, ka jau esmu samaksājusi un par LIELO. Nu tad ejiet skaidrojoties pie apsardzes.
Apsardzes vīrieša tonis kādā ar mani runāja mani vispār gandrīz nogāza no kājām. Es pēc dabas nekasos prakstiski nekad, bet šoreiz man asinis sadzina galvā. Viņš man saka, ka pati vien esat vainīga, vajadzēja spiest vispirms pogu "lielā krūze" un tikai tad caffee latte. Viniem nav jaataisa man papildus kafiju par to, ka pati nospiedu nepareizo pogu. Es saku, bet tad vajadzēja kaut kur norādīt īsu instrukciju kā ar automātu darboties jeb to, ka jāmaksā par dzērienu pēc tam, kad esmu ielējusi, lai šādi pārpratumi nerastos. Es principa pēc teicu, lai man vai nu atmaksā naudu atpakaļ vai nu pielej klāt kafiju, uz ko atkal atbildēja, ka viņiem tas nav jādara. Tādi esot viņiem noteikumi.
Prasu, lai pasauc administrāciju, lai noskaidrotu visu kā tur ar tiem noteikumiem īsti ir, atbilde- šodien svētdiena un neviena nav, prasu telefonu, pa kuru sazvanīt darba dienā darba laikā, tādu viņi nevarot man dot, jāzvana uz bezmaksas atsauksmju numuru. Nu tas vēl tā, jo noskaidrot numuru varu pati, protams, bet kas mani nošokēja, ir tas, ka ne pārdevēja ne tas apsargs man nesauca savu vārdu. Viņiem tas neesot jādara. Abi demonstratīvi teica, ka savus vārdus nesauks. Lai grieztos pie administrācijas ar sūdzību, man ir jāzin cilvēku vārdi par ko sūdzeties!!!
Vispār neatceros, kad pēdējo reizi pret mani kāds izturētos tik rupji un pazemojoši. Pieradusi, ka tagad krīzes laikā klientus nēsā uz rokām un pakaļ skraida ar 'zelta paplātēm'. Teicu, ka to lietu tā neatsāšu un noskaidrošu gan personu vārdus, gan sūdzību uzrakstīšu.
Atklāti sakot kašķis sanāca par tikai nieka 16 sant., bet ja man pateiktu: "atvainojiet, ka tā sanācis, bet mums diemžēl tādi noteikumi, mēs tiešām neko nevaram darīt utt utjp", bet tas tonis kādā ar mani runāja, bez jebkādas atvainošanās jeb nožēlas, mani aizskāra un es tiešām sūdzēšos par šīm personām. Apsarga tonis kādā ar mani runāja man pateica to, ka ja jau esmu tik glupa, ka nezinu kuru pogu spiest, tad pati vien vainīga, viņi nu nekādi nav atbildīgi par to, ka ielēju nepareizo kafiju.
Un cik pie Kafijas automātiem būts, tad ar pārdevējs parasti viesiem citiem palīdz. Savā ģerauņā ar lieliska attieksme, neko sliktu nevar teikt, vienīgais protams cenas, nu bet tā jau cita runa.
Bet nu jaa,.es arii butu reaali dusmiga - ja sadi izturetos. bet vards tak ir redzams pardevejam uz kreklina... :) un vari jau vnk mineet administraacijai kaadaa datumaa un laikaa un ganjau zinas,kas pa pardeveju, vel apraksti,ka izskatas.
Nez kāpēc visi iedomājušies, ka krīzes laikā pārdevējiem uzlabosies attieksme?
https://internetslatvija.wordpress.com
un tas par Juusu "neesaashanu rokaas" ir vispaar smiekliigi... neesaatu juus, ja tas butu vinju darba ligumos un pienaaciigi arii maksaatu. vispaar es taadus cilveekus parasti uzreiz aizsuutu pie tirdzniecibas centra apsargiem, kur vinji ar jums arii pienaaciigi aprunaasies un ne tikai uz rokaam paneesaas ;)
un nolikt apsargu par vinja darba vietu? smiekliigi! esmu paarliecinaata, ka puse no komenteetaajiem ir bezdarbnieki. visu cienju tiem apsargiem, ka vienalga kaadi shajos laikos ir pretiigi, piekasiigi cilveeki, un vienalga cik smiekliigas algas vinji tik un taa iet un kaut ko dara, lai dziivotu!
un nevajag neko tagad komenteet. ka esmu taada pati paardeveeja!
pati esmu darba deveeja liidzigas nozares straadaajoshaam personaam. un visu cienju manaam meiteneem, ka speej shos cilveekus paciest. pirceeji naak ar paceltaam galvaam... kaut gan lielaakaa dalja no tiem ir prasti bezdarbnieki, kuri pat neveelas tur neko mainiit. un tieshaam arii algas meiteneem samazinaatas, bet kaa vinju darba deveeja censhos tikai meiteneem saglabaat optimismu, protams dazhas arii neiztur taadu attieksmi kaa no juusu puses, bet tas ir pilniigi saprotami...