Narvesen - attieksme pret klientiem
Publicēts 8. decembrī, 2009.
Situācija sekojoša. Nosalusi nolemju nopirkt pirmo reiz dzīvē LIELO cafe latte Narvesenā. Eju iekšā, apskatos cenas, samaksāju par lielo Caffe Latte un dodos pie automāta, jo cik nopratu tur ir pašapkalpošanās. Nav sajēgas kura ir 200ml un kura 260ml krūzīte (man vajag to otro), jo nekur nav norādīts tilpums, paņemu lielo.

Nekur neatrodu instrukciju kā lietot automātu, bet tādos gadījumos parasti esmu radusi norādījumus lasīt pašā automātā. Nospiežu Caffee Latte un spiežu pogu Lielā krūze, ietek pusīte. Instrukcijas nekādas automātam darbojoties tomēr netiek dotas un kad pusīte ir ietecējusi, automāts "aiziet atpūsties".

Griežos pie pārdevējas un prasu ko man darīt, es samaksāju par lielo Latte bet man iztek puse tikai. Atbilde sekoja - nu tad neko darīt, maksājiet kā par vidējo, kuru esat nospiedusi. Bet es saku, ka jau esmu samaksājusi un par LIELO. Nu tad ejiet skaidrojoties pie apsardzes.  

Apsardzes vīrieša tonis kādā ar mani runāja mani vispār gandrīz nogāza no kājām. Es pēc dabas nekasos prakstiski nekad, bet šoreiz man asinis sadzina galvā. Viņš man saka, ka pati vien esat vainīga, vajadzēja spiest vispirms pogu "lielā krūze" un tikai tad caffee latte. Viniem nav jaataisa man papildus kafiju par to, ka pati nospiedu nepareizo pogu. Es saku, bet tad vajadzēja kaut kur norādīt īsu instrukciju kā ar automātu darboties jeb to, ka jāmaksā par dzērienu pēc tam, kad esmu ielējusi, lai šādi pārpratumi nerastos. Es principa pēc teicu, lai man vai nu atmaksā naudu atpakaļ vai nu pielej klāt kafiju, uz ko atkal atbildēja, ka viņiem tas nav jādara. Tādi esot viņiem noteikumi.  

Prasu, lai pasauc administrāciju, lai noskaidrotu visu kā tur ar tiem noteikumiem īsti ir, atbilde- šodien svētdiena un neviena nav, prasu telefonu, pa kuru sazvanīt darba dienā darba laikā, tādu viņi nevarot man dot, jāzvana uz bezmaksas atsauksmju numuru. Nu tas vēl tā, jo noskaidrot numuru varu pati, protams, bet kas mani nošokēja, ir tas, ka ne pārdevēja ne tas apsargs man nesauca savu vārdu. Viņiem tas neesot jādara. Abi demonstratīvi teica, ka savus vārdus nesauks. Lai grieztos pie administrācijas ar sūdzību, man ir jāzin cilvēku vārdi par ko sūdzeties!!!  

Vispār neatceros, kad pēdējo reizi pret mani kāds izturētos tik rupji un pazemojoši. Pieradusi, ka tagad krīzes laikā klientus nēsā uz rokām un pakaļ skraida ar 'zelta paplātēm'. Teicu, ka to lietu tā neatsāšu un noskaidrošu gan personu vārdus, gan sūdzību uzrakstīšu. 

Atklāti sakot kašķis sanāca par tikai nieka 16 sant., bet ja man pateiktu: "atvainojiet, ka tā sanācis, bet mums diemžēl tādi noteikumi, mēs tiešām neko nevaram darīt utt utjp", bet tas tonis kādā ar mani runāja, bez jebkādas atvainošanās jeb nožēlas, mani aizskāra un es tiešām sūdzēšos par šīm personām. Apsarga tonis kādā ar mani runāja man pateica to, ka ja jau esmu tik glupa, ka nezinu kuru pogu spiest, tad pati vien vainīga, viņi nu nekādi nav atbildīgi par to, ka ielēju nepareizo kafiju.


Komentāri (11)
Reinis: Vispār man gan nekad nav bijis tik slikta atieksme Narvesenā. Visu laiku pat ļoti laba, atceros Rīgā stacijā nopērku padzerties, a tur uz akcijas šokolāde, laipni piedāvāja, man jau protams pietrūka 2 santīmi(tā vienmēr ir man, nezinu kāpēc, bet tieši 2sant visur pietrūkst. :D ) citādi nevarētu atkal nopirkt biļeti, bet pārdevēja smaidot, atbild, ka nekas, piesviedīs un tiku it pie šokolādes i dzeramā, laimīgs aizgāju uz vilcienu. :)
Un cik pie Kafijas automātiem būts, tad ar pārdevējs parasti viesiem citiem palīdz. Savā ģerauņā ar lieliska attieksme, neko sliktu nevar teikt, vienīgais protams cenas, nu bet tā jau cita runa.
08/12/2009 22:20
LaURA: Tiesam divaini, Narvesenos tiesam laba attieksme parasti, pat parak uzbaazigi laipna :D un par kafiju maksaaju pec ieliesanas parasti. vienreiz bija kaa Tev un es vnk pati nospiedu velreiz to pogu un pieleeju pilnu. Tur jau reaali nav uzskaites. :D
Bet nu jaa,.es arii butu reaali dusmiga - ja sadi izturetos. bet vards tak ir redzams pardevejam uz kreklina... :) un vari jau vnk mineet administraacijai kaadaa datumaa un laikaa un ganjau zinas,kas pa pardeveju, vel apraksti,ka izskatas.
08/12/2009 22:40
zz: Bingo! Šitos narvesen automātus arī nekad neesmu sapratis, kura tur lielā, kura tur mazā un kura vidējā krūze. Paldiues par rakstu, vismaz tagad kaut kas būs skaidrs par izmēriem.
08/12/2009 22:59
stulbenis: starpcitu KATRA narvessen pārdevēja vārds ir rakstīts viņam uz beidžika pie krūtīm.
09/12/2009 10:12
deni2s: Krīzes laikā katrs uzņēmums vēlas nopelnīt vairāk. Izdabāt klientam, samazināt algu pārdevējam. Savukārt pārdevējs dusmojas par samazināto algu. Tāpēc krīzes laikā pārdevēju attieksme tikai bojājas, pretēji gaidītajam.

Nez kāpēc visi iedomājušies, ka krīzes laikā pārdevējiem uzlabosies attieksme?
09/12/2009 18:55
kintu: Man pirms pāris gadiem vienreiz bija ļoti negatīva pieredze ar Narvessen dzelzceļa stacijā. Apmēram, kā šajā rakstā. Tāpēc es parasti no šiem ūķiem izvairījos un tur pirku tikai e-talonus. Bet reiz gadījās vienā citā vietā nopirkt kafiju un tur tiešām man ļoti laipni visu apkalpoja, parādīja, kas un kā jāspiež. Es vēl padomāju, lūk, krīzes laikā viss iet uz labo pusi :) Bet laikam tas atkarīgs no konkrēta objekta. Varbūt vajag informēt centrālo vadību, lai viņi zina, kur ir šādas problēmas, jo domāju, ka viņi tomēr grib būs pozitīvi klienta acīs.
09/12/2009 20:29
Iespējams: Iespējams, apsargs skolā bija stulbs un spēja pabeigt 9 klases un deju kursus. Un, iespējams, kāds 1 gads vakarskolā. Iespējams, šī iemesla dēļ viņš nespēj dabūt augstāk kvalivicētu darbu kā tikai šo, kur visu dienu ir... jāstāv un jāskatās. Loģiski, ka apsargiem normāli nemaksā un tādēļ viņš, iespējams, nespēj atnest mājās sievai normālu piķi. Iespējams, sieva viņu izlamā no visām panckām, ka vinš ir lupata, neveiksminieks, un seksu jau nu tiešām šovakar nedabūs! Tad nu lūk, lai kaut kā kompensētu savu nožēlojamo eksistenči, iespējams, viņš aiziet pielikt mūli ar sava sociālā slāņa neveiksminiekiem un pažēloties par politiku, sievu utt. Bet savus pārējos mazvērtības kompleksus, iespējams, viņš realizē uz šādiem klientiem, jo kas gan cits viņam atliek.....
10/12/2009 09:56
Mareks: Ne pirmo reizi ar Narvesenu ir kādas problēmas.
https://internetslatvija.wordpress.com
10/12/2009 12:04
usinss: nu es izsauktu policiju par grupveida krāpniecību- nebūtu viltus izsaukums, vai arī vnk uz vid pazvanītu un nosauktu adresi, kur tas noticis. pasaki, ka tiem ir čeks ar lielo late, bet pārdo mazo + dabū kādu liecinieku un vsjo.
10/12/2009 23:42
inese: teikshu taa - tu tieshaam es glupa, ja nemaaki darboties ar tik vienkaarshaam lietaam. man liekas tas ir pilnigi saprotami, ka vispirms ir janorada daudzums un tikai pec tam jaizvelas sekojoshais dzeeriens.
un tas par Juusu "neesaashanu rokaas" ir vispaar smiekliigi... neesaatu juus, ja tas butu vinju darba ligumos un pienaaciigi arii maksaatu. vispaar es taadus cilveekus parasti uzreiz aizsuutu pie tirdzniecibas centra apsargiem, kur vinji ar jums arii pienaaciigi aprunaasies un ne tikai uz rokaam paneesaas ;)
un nolikt apsargu par vinja darba vietu? smiekliigi! esmu paarliecinaata, ka puse no komenteetaajiem ir bezdarbnieki. visu cienju tiem apsargiem, ka vienalga kaadi shajos laikos ir pretiigi, piekasiigi cilveeki, un vienalga cik smiekliigas algas vinji tik un taa iet un kaut ko dara, lai dziivotu!
un nevajag neko tagad komenteet. ka esmu taada pati paardeveeja!
pati esmu darba deveeja liidzigas nozares straadaajoshaam personaam. un visu cienju manaam meiteneem, ka speej shos cilveekus paciest. pirceeji naak ar paceltaam galvaam... kaut gan lielaakaa dalja no tiem ir prasti bezdarbnieki, kuri pat neveelas tur neko mainiit. un tieshaam arii algas meiteneem samazinaatas, bet kaa vinju darba deveeja censhos tikai meiteneem saglabaat optimismu, protams dazhas arii neiztur taadu attieksmi kaa no juusu puses, bet tas ir pilniigi saprotami...
18/12/2009 15:53
OOO: Ir pat Tādi kas vienkārši nospiež pogu un gaida kad izkritīs ārā krūzīte ar kafiju,kaut gan blakus ir nokrāmēts krūzīžu kalns. Kādas tur vairs instrukcijas. Tās jau arī neviens neies lasīt. Varbūt vienkāršak ir paprasīt pārdevējai, vai tad viņa tiešām nepaskaidros vai neparādīs.
19/12/2009 09:28
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: