OSTKOM
Publicēts 4. janvārī, 2013.
Man nebija lielas ticības par to ko cilvēki raksta par OSTKOM, kamēr nenācās saskartie. Pirmā reizē bija šāda situācija - vienu mēnesi rēķins atnāca pa nullēm. Padomāju, ka kāda akcija un sapriecājos, bet prieki bija īsi, jo nākamajā mēnesi atnāca dubultīgs rēķins, kurš protams sagrāva mēneša budžetu, biju, protams, šokā, bet nomaksāju rēķinu norādītajā termiņā. Domājat ar to ari tā situācija beidzās?

 

Nekā nebija!!! Nākamā rēķinā parādās 3 Ls kavējumu nauda, kaut gan maksāts viss pēc rēķiniem un termiņiem. Nekāda skaidrošanās nelīdzēja, jo kā OSTKOMa darbiniece skaidroja, ka soda naudu uzrēķina sistēma.


Svētā miera dēļ tika nomaksāts ari soda sankcijas ar cerību, ka veciem klientiem nākotnē OSTKOM būs pretimnākošāks, bet nācās vilties, tad kad sakās problēmas ar interneta pakalpojumu sniegšanu, tad izrādījās ka sazvanīt varēja tikai darba dienā un darba laikā no 9:00 - 18:00


Un meistari, lai noskaidrotu interneta zušanu ari jebkurā brīdi nevar ierasties. Tad kad ieradās, itkā konstatēja, ka vainīgs modems, bet līdz neesot ar ko aizvietot, solīja ka nomainīšot, kad dabūs no noliktavas un no OSTKOMa piezvanīs, lai sarunāt laiku, bet pagaidu risinājums būtu restartēt modemu, kad pazūd internets. Šādi restartējot pagāja vairāk par gadu, līdz bija pieņemts lēmums mainīt provaideri. Cita pakalpojuma sniedzēja meistari pieslēdza internetu un TV 28.12.2012 pēc 18:00


Labprāt varētu OSTKOMam iesniegt atteikuma iesniegumu, bet OSTKOM pa brīvdienām nerisina nekādus jautājumus sakarā ar ko nācās doties uz OSTKOMu tikai 02.01.2013 no rīta, bet kāds bija pārsteigums, ka OSTKOMa darbinieks pieņemot modemu paziņoja ka atteikties var tikai ar 01.02.2013 sakarā ar to ka atslēdz tikai vienu reizi mēnesī (pirmajā datumā) un, lai atslēgtu jau no janvāra, vajadzēja jau pieteikt 28.12.2012. Tad pa dienu gan vēl nebija zināms, vai paspēs meistari pieslēgt.


Un ja nepaspētu, tad jau piesakot OSTKOMam atteikumu 28.12.2012 no 01.01.2013 paliktu bez interneta un TV jau no Jaunā gada, bet tagad sanāk, ka jāmaksā par pakalpojumu līdz 01.02.2013, kurš netiek izmantots jau no 28.12.2012 (to OSTKOM var redzēt savā sistēmā) un no 02.01.2013 fiziski nevar saņemt pakalpojumu, jo tika nodots modems.


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: