Patiesība par Tele2
Publicēts 4. aprīlī, 2010.
Biju Tele 2 kliente 6 gadus, nekādu preteziju, līdz pārgāju uz jaunu darba vietu un man bija apmaksāts no darba LMT pieslēgums. Uzrakstīju pietiekumu pārejai uz LMT.

Nākošajā mēnesī saņēmu 100Ls rēķinu no Tele 2, kur tika aprēķināta soda nauda 28Ls par mazcenas telefonu, kaut gan līgums jau pirms gada bija beidzies, kā arī rēķina izdrukā atklājās, ka tieši tajā dienā kad biju aizsūtījusi iesniegumu par pāreju uz LMT nez kādā veidā pēkšņi rēķinā parādās, ka esmu ielādējusi nenormālāko datu apjomu, kas man izmaksāja 50Ls.

 

Aizejot uz Tele2 man pateica, ka viņi nezinot un arī nevarot uzrādīt kas tas ir jo viņiem neesot nekādas uzskaites sistēmas par GPRS izmanotošanu un ka man tā vai tā būšot šis rēķins jāapmaksā.

Uzrakstīju pretenziju, soda naudu 28Ls viņi man atrēķināja, bet protams 50Ls par datu ielādi (kas man pat telefona atmiņā nespētu ievietoties) gan man jāmaksā.

Ir jau pagājuši 2 gadi, protams rēķinu apmaksāju, bet nu uz Tele 2 nekad vairs neiešu. Tiešām esmu arī no draugiem dzirdējusi, kā viņi šitā rīkojas un #@$%^& cilvēkus.


Komentāri (3)
Raivo: Iekš TELE2 lielākā daļa mūsu ofisa mobilo telefonu ir kopš pirmās viņu pastāvēšanas dienas (otra daļa ir LMT). Skaitamies koorperatīvie klienti. Laiks gāja, bija visādi joki, piem - izsaucu no mob.tel. telefonu grāmatas darba kolēģi, ceru sadzirdēt kolēģa balsi ... a bet man pretī - tāds numurs neeksistē. Zvanu pa otram lāgam, viss ok, tomēr savienojas. Tad vēl ir bijuši (un vēl aizvien ir) ka - runā, runā ar cilvēku, i pēkšņi vienkārši nometas saruna. =)
Bet ne par to ir stāsts. Izlēmām pārvest visus esošos mob. tel. numurus uz LMT. Nezinu kā pārējiem kolēģiem, bet es ņēmu savu aparātu četrus gadus atpakaļ kā mazcenas mobilo telefonu. Uz šodienu jau līgumā noteiktais laiks (cik tur bija viņš obligāti jālieto TELE2 tīkla) ir pagājis un principā varu darīt ko gribu. Bet, man viņš ir piesaistīts pie TELE2 tīkla. Un, kamēr viņu neatbloķēs no tā, nekādas LMT SIM kartes varu nemaz pat nemēgināt ielādēt telefonā. Vienā jaukā pavasara rītā devos uz tuvāko TELE2 servisa centru, lai noregulētu šo problēmu. Cik liels bija mans izbrīns, tad kad man pavēstīja - tas Jums maksās 9Ls (štrunts ar viņiem, tā nav lielākā problēma) un tas aizņēms mēnesi. WTF?!?! KĀDU MĒNESI?!? Un ko man darīt visu to mēnesi, braukt atvaļinājumā uz kādu neapdzīvotu salu? Lai nejustu sakaru neesamību, jo tur to nav tā vai tā! ......
Nemāk viņi šķirties paliekot kā labi draugi. Nemāk ... Uzskatu - tā tās lietas nedarās.
Lūk tāda mana sāpe ar sho uzņēmumu.
04/04/2010 22:14
uldis: Man bija identiska situācija, kā rakstā - nemāk šķirties kā draugi, nemāk. Mana iejūtība arī nav mērāma kilometros.
06/04/2010 13:13
Bedre_lv: Mele2 ir mele2... draugam izjauktā veidā stāvēja telefons plauktā noputējis mēnesi, bet rēķins pienāca ap 100ls, par sms un sarunām! :D :D
08/04/2010 02:01
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: