Publicēts 15. septembrī, 2009.
Līdz šim biju domājis, ka jauns klients ir svarīgs katram uzņēmumam LV. Bet izrādas, ka kļūt par IZZI klientu ir gandrīz neiespējami!
Ar sieviņu pārvacamies uz jaunu dzīvokli un meklējām kādu operatoru pieslēgt TV un internetam. Izvēle krita par labu IZZI un tad sākās....
Pieteicām pakalpojuma pieslēgšanu septembra sākumā, nolika datumu pēc vairāk kā nedēļas laikā no plkst.14-16. Sieva norunātajā laikā bija dzīvoklī (speciāli izbrīvēja laiku no darbiem). 16.30 no meistara nekādas ziņas, zvanam IZZI operatorei, tā noskaidro, ka meistars kavējās (bet kāpēc neviens nepiezvana un nebrīdina klientu???).
"Meistars" ieradās ap 17, 1 stundu mēģināja sameklēt risinājumu kabeļa ievilkšanai, beigās vajadzēja urbt, bet urbis nav līdzi :) Sarunāja, ka tad citu dienu, jo nebija laiks sievai vairs ilgāk gaidīt, kā nekā 4h pavadītas jau gaidot :) Meistars solīja piezvanīt vai arī zvanīšot operatore. Nākamajā dienā tā arī zvanu nesagaidījām.
Zvanam aiznākamajā, meistars esot saslimis (bet kāpēc neviens nevar piezvanīt klientam kā solīts???). Sarunājām, ka pēc 2 dienām no 14-16 atsūtīšot meistaru un pieslēgšot.
Pēc divām dienām sieviņa atkal gaida, 16.00 nav meistara. Zvanam operatorei, tai izbrīns, ka mesitars neesot nemaz pieteikts??? :) Uz manu jautājumu vai ir kāds atbildīgais menedžeris, kurš varētu uzklausīt mūsu pretenzijas par šādu vairāk kā 7h laika izniekošanas gaidot meistaru, stāvvietas izmaksas un telefonizmaksas dzenoties pakaļ meistaram, saņēmu rupju operatores Santas atbildi, ka lai rakstot rakstisku sūdzību un neviens menedžeris neesot??? :) forši :) Sievai pēc tam IZZI operatore atzvanīja un piedāvāja jaunu pieslēgšanas laiku.
Uzminiet vai mēs izvēlējamies IZZI pēc visa šī un vai IZZI saņēma garantētus īeņēmumus 600Ls apmērā (līgums uz 24 mēnešiem)??? :) Good luck viņiem, bet mana kā klienta naudiņa aizies citai firmai!
Tak uzprasiet jebkuram IT/telekomunikāciju cilvēkam par lattelecom - kvalitāte vidēja, cenas augstas, apkalpošana vispār nekāda. Un pie tam tas ārzemju stila reklamēšanas veids jau apnika.
Ja salīdzināt ar izzi, tad labāk izvēlēties otro.
es esmu runaajis.
Atgādinu, ka IZZI interneta pieslēguma apkalpošanas līgumā ir paredzēts tehniskais serviss bojājuma novēršanai 2 dienu laikā pēc informācijas sniegšanas operatoram.
IZZI vēlas pretenziju rakstiskā veidā, bet ja klients to ir reģistrējis telefoniskā, ierakstītā sarunā, nosaucot līguma abonenta kodu vai adresi un operators reģistrē iespējamo tehniskās palīdzības sniegšanas dienu, tad taču IZZI ir visa informācija par pakalpojumu, gan bojājuma pieteikšanas termiņš, gan novēršanas laiks, gan iemesls. Varbūt IZZI nav iekšējā informācijas un vadības procesu vadība?
Pēdējā interneta signāla pazušana bija 26 novembrī. 27. līdz vakaram neatjaunojās. 28 un 29 novembrī IZZI bojājumu pieteikt nebija iespējas, jo atkal bija automātiskais atbildētājs, kas šoreiz atkārtoja, ka visi operatori ir aizņemti ,lūdzu, pārzvaniet pēc 3 minūtēm. 30 novembra rītā operators tehniskās palīdzības iespējamo tuvāko laikā jau solīja kā 10. decembri, līgumā man joprojām ir punkts par IZZI spēju nodrošināt to 2 dienu laikā. Pret maniem atkārtoti izteiktajām pretenzijām operatoram, kas it kā tiek kompānijas darbības uzlabošanai tiek ierakstītas, man piedāvāja pretenziju uzrakstīt.
Nav rakstiskā pretenzija, nav klientu iebildumu, šī attieksme laikam ir IZZI kompānijas jaunā vizītkarte, šī ir SIA IZZI faktiskā darbība līguma saistību izpildē un izpratne par klientu.
Es sekoju IZZI atkārtotam operatora aicinājumam izteikt savu pretenziju rakstiskā veidā un aicinu arī pārējos neapmierinātos IZZI klientus to darīt.
Piebiedrojieties aicinājumam un izteiksim IZZI pretenzijas rakstiskā veidā interneta publiskā telpā, varbūt tas ātrāk ietekmēs kompānijas darbību.