Publicēts 13. janvārī, 2011.
Unibankas darbinieca DIĀNA, kura strādaja 11.01.2011 pie 2. nr. man vienkārši trūkst vārdu, esmu bankas kliente kādus 10 gadus, bet ar šādu attieksmi sastopos pirmo reizi.
Iegāju bankā, jo man bija ļoti steidzīgi jāparskaita uz kota nauda bērnam...par cik bankā bija daudz cilvēku un rinda gāja ļoti lēni...sapratu, ka nevarešu paspēt...
... piegāju pie darbinieces DIĀNAS, jo viņa sēdēja un kaut ko tur knibinājas... pavaicāju, vai nevar izpalīdzēt man šādā situācijā, protams es vienmēr gaidu savu rindas nr., bet todien bija izņēmuma sitācija... darbiniece, teica... ja, ar nākošo nr. nenāks...tad varbūt varēšot..es, vēl piebildu, ka ļoti steidzīgi... gaida bērns... man vēl atteica, ka neko nevar darīt... ar nr. atnāca... es paliku netālu gaidot... domāju varbūt pēc tam, jo es zinu, ka uzlikt naudu 6.ls...aizņem burtiski 2-3. minūtes.
Darbiniece apkalpojot klientus... uzlika uzrakstu ATVAINOJIET, JŪS APKALPOS BLAKUS... kaut ko lēnām kopēja sarunājoties ar kolēģēm ...PEC TAM AIZGĀJA PAVISAM... SAĢERBJOTIES METELĪ???? ... ŠODIEN DAUDZI IR BEZ DARBA... VARBŪT DIĀNAI NEVAJADZĒTU STRĀDAT AR CILVĒKIEM?
Un visiem ir tiesības uz atpūtu!
varbūt autorei vajadzētu iedzert siltu indi?
Manuprāt, tā ir normala attieksme, ņemot vērā, ka viņiem jāievēro sistēma, kura ir radīta pamatotu iemeslu dēļ.