SEB banka Vecrīgā - darbinieces attieksme
Publicēts 13. janvārī, 2011.
Unibankas darbinieca DIĀNA, kura strādaja 11.01.2011 pie 2. nr. man vienkārši trūkst vārdu, esmu bankas kliente kādus 10 gadus, bet ar šādu attieksmi sastopos pirmo reizi.

Iegāju bankā, jo man bija ļoti steidzīgi jāparskaita uz kota nauda bērnam...par cik bankā bija daudz cilvēku un rinda gāja ļoti lēni...sapratu, ka nevarešu paspēt...

... piegāju pie darbinieces DIĀNAS, jo viņa sēdēja un kaut ko tur knibinājas... pavaicāju, vai nevar izpalīdzēt man šādā situācijā, protams es vienmēr gaidu savu rindas nr., bet todien bija izņēmuma sitācija... darbiniece, teica... ja, ar nākošo nr. nenāks...tad varbūt varēšot..es, vēl piebildu, ka ļoti steidzīgi... gaida bērns... man vēl atteica, ka neko nevar darīt... ar nr. atnāca... es paliku netālu gaidot... domāju varbūt pēc tam, jo es zinu, ka uzlikt naudu 6.ls...aizņem burtiski 2-3. minūtes.

Darbiniece apkalpojot klientus... uzlika uzrakstu ATVAINOJIET, JŪS APKALPOS BLAKUS... kaut ko lēnām kopēja sarunājoties ar kolēģēm ...PEC TAM AIZGĀJA PAVISAM... SAĢERBJOTIES METELĪ???? ... ŠODIEN DAUDZI IR BEZ DARBA... VARBŪT DIĀNAI NEVAJADZĒTU STRĀDAT AR CILVĒKIEM?


Komentāri (13)
Šokējoši!: Zandis
13/01/2011 20:09
Dans: neģēle!
13/01/2011 20:30
ggggg: Vispār murgs! Izsaku līdzjūtību! Bankas pārdevēja - noziedzniece!
13/01/2011 21:12
sdrāv: un ja salasīsies desmit tādi pa 2-3 minūtēm? tam ar numuru tas viss jāgaida? tas gan neattaisno diezgan apātisko bankas darbinieces ārējo uzvedību.
13/01/2011 22:03
Puteklis: Piedošanu, bet visu to varēja mierīgi aiztaupīt, ja biežāk lietotu vārdu - internetbanka!

Un visiem ir tiesības uz atpūtu!
13/01/2011 23:17
Es pazīstu bankas īpašnieku: šokējoši! garantēju, ka jau rīt Diāna būs bezdarbniece!
13/01/2011 23:19
fx: autore ir totāli slima.. a paņemt numuru? tas ir plebejiem, ja? mēs bez rindas esam pieraduši visu kārtot? un, kad pretī darbiniece to nesaprot, tad sāk trūkt vārdu? līdzjūtības...

varbūt autorei vajadzētu iedzert siltu indi?
14/01/2011 00:06
wadims: ha! Tas pats ir arī Swedbankā - tu ieej... srādā viena kase, pārējās divas knibinās kaut ko lēni dara! Man patīk Citadele Spicē - tiešām ātri strādā - no četrām - trīs kases strādā un nestiepj gumiju... rodas sajūta ka mums tur jāstāv uz ceļiem - pretīgi vnk.
14/01/2011 10:40
Pauls_G: Tapec nav ko uzticet bankam kontrolet visus Jusu lidzekļus, lai vel pec tam rinda stavētu. :D
14/01/2011 11:09
ooo: Apbrīnojami! Šāds skandāls dēļ 6 ls! Ir taču internetbanka!!!
14/01/2011 20:37
usinss: Zini cik tādu pa dienu ieskrien kā Tu? Ļoti daudz! Un ja pielauj izņemumu vienam tad citi ar gribēs. 6ls varēja ātri pārskaitīt pastā... jas kas. Tur vienmēr daudz mazākas rindas ir.
Manuprāt, tā ir normala attieksme, ņemot vērā, ka viņiem jāievēro sistēma, kura ir radīta pamatotu iemeslu dēļ.
14/01/2011 21:15
Igar: Pilnībā atbalstu darbinieci, pati pastrādā apkalpojošajā sfērā gudriniece. Publicēt bezjēdzīgus rakstus ir laiks, bet naudu pārskaitīt nav.
16/01/2011 12:38
citas bankas darbiniece!: Vari pateikt tikai to, ka ļoti daudz ikdienā ir klientu kuriem jāskrien, bet arī bankas darbinieks ir cilvēks kam pienākas pusdienas laiks un pārtraukumi.
03/05/2012 21:04
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: