SIA Statums - nekompetenta klientu apkalpošanas kultūra un bojāta prece
Publicēts 30. septembrī, 2010.
SIA Statums veikalā pasta ielā (veikalā Zummers) iegādājos mobilā telefona akumulatoru. Diemžēl prece izrādījās nekvalitatīva un gāju uz veikalu to atgriezt. Šoreiz sūdzēšos ne par nekvalitatīvu preci - kaut gan arī to varētu, bet par veikala darbinieka un vadītāja attieksmi.

Ierados veikalā ar uzrakstītu iesniegumu, meģināju savu vajadzību izskaidrot, bet, kad nekādus sakarīgus paskaidrojumus vai risinājuma piedāvājumus no darbinieka puses neguvu, aicināju pieņemt iesniegumu, kurā viss izskaidrots, jo ne jau pie veikala letes, citu pircēju priekšā man ir jāmēģina skaidrot situācija.

Attieksme bija atklāti izsmejoša un nievājoša par to, ka es iedomājos ar šādu vajadzību (uzrakstīt prasības pieteikumu par nekvalitatīvu preci)viņus "traucēt", piebilstot, ka pircējiem neesot nekādas tiesības. Un piesaucot kaut kādus atgadījumus iz savas dzīves, kad esot nopirkti apavi un saplīsuši un arī tur neesot nauda atgriezta. Ar domu - ko tad es te vispār gribu ar savu nelielo summu.

Diemžēl šī veikala darbiniekam un vadītājam nav nekādas jausmas par pircēju apkalpošanas kultūru un elementārām pieklājības normām, kā arī gribētos atgādināt, ka tieši pircēji ir tie, kas sagādā viņu algas.

Es, saprotams, šajā veikalā vairs nepiepirkšos un brīdināšu par to arī savus draugus un paziņas. Citiem novēlu, pirms iepirkšanās pārbaudīt preces kvalitāti un būt sagatavoties uz "viesmīlīgu" uzņemšanu, gadījumā, ja iedomāsieties, ka Jums ir arī kādas tiesības :).


Komentāri
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: