Publicēts 22. jūlijā, 2009.
Iegādājoties rezerves daļas, iedevu paraugu un teicu, lie iedod tieši tādu pašu detaļu, pat nosaucu skūtera tehniskos datus un nosaukumu, bet iedeva nepareizo detaļu. Biju domājis, ka viņi ir speciālisti savā jomā, bet izrādījās, ka viņi paši nezin ko pārdod.
Otreiz arī man apmainīja un iedeva atkal nepareizo detaļu.
Trešo rizi man jau ZB bija un prasīju atpakaļ naudu, bet lauztā latviešu valodā pārdevējs "Sergejs" (neatceros kā viņu sauca, tāpēc sauksim viņu par "Sergeju") teica, ka redz kur ir zīmīte atpakaļ rezerves daļas nepieņemam un varu iet tālāk, it kā tā būtu mana vaina, ka es pats nezinu ko man vajag, bet es teicu, ka nesaprotu, tāpēc atnesu paraugu un tehniskos datus.
Attieksme man liekas pat dažos lielveikalos, kas iemantojuši sliktu slavu ir pat labāka. Cilvēcisku attieksmi tur nav vērts gaidīt.