Skūteru Centra sliktā attieksme pret klientiem
Publicēts 22. jūlijā, 2009.
Iegādājoties rezerves daļas, iedevu paraugu un teicu, lie iedod tieši tādu pašu detaļu, pat nosaucu skūtera tehniskos datus un nosaukumu, bet iedeva nepareizo detaļu. Biju domājis, ka viņi ir speciālisti savā jomā, bet izrādījās, ka viņi paši nezin ko pārdod.

Otreiz arī man apmainīja un iedeva atkal nepareizo detaļu.

Trešo rizi man jau ZB bija un prasīju atpakaļ naudu, bet lauztā latviešu valodā pārdevējs "Sergejs" (neatceros kā viņu sauca, tāpēc sauksim viņu par "Sergeju") teica, ka redz kur ir zīmīte atpakaļ rezerves daļas nepieņemam un varu iet tālāk, it kā tā būtu mana vaina, ka es pats nezinu ko man vajag, bet es teicu, ka nesaprotu, tāpēc atnesu paraugu un tehniskos datus.

Attieksme man liekas pat dažos lielveikalos, kas iemantojuši sliktu slavu ir pat labāka. Cilvēcisku attieksmi tur nav vērts gaidīt.


Komentāri (2)
dusk: Tas normāli. Tur tā jau bija pirms 4 gadiem. vispār lv 9 no 10 veikaliem pārdod tev ko nevajaga. Piemēram, pagašnedēļ pirku 26 dubļu sargus riteni. iedod līdzi 28 kājiņas. Aizeju pie pārdevēja. šis saka, ka tas normāli. Idiots. Pats nekad nav neko skruvējis. Labāk ta vispār netirgotu un būtu kur citur pircis. padirsts nauda, laiks un rezultāts. Un varētu turpināt. Velo veikali lv vispār VISIEM ir jābankrotē un pa jaunu kādam jaatverās. Problēmas visos ir milzīgas. par auto servisiem, moču, rolleru vispār nav ko runāt, pat ja ar veļukiem netiek galē, ko te muti dzesēt :D
23/07/2009 10:02
dusk: Jā un Skuteru centrā es pēc pirmā servisa vairs nekad neatgriezos un remontēju pats. iesaku detaļas pasūtīt netā. Cenu atšķirība būs dramatiska. It sevišķi, jo viņiem lētā gala ķīnieši vai ar kanādieši.
23/07/2009 10:06
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: