Stockmann trakās dienas. Vai maldinoša reklāma?
Publicēts 14. oktobrī, 2009.
Plaša reklāma, bet ko dod tāda reklāmas kampaņa, ja bērnu apaviņi, 21- 25 izmēram bijuši pa 2 pāriem... uz pārējām mantām vairs neskatījos, jo bija "pārgājusi apetīte". Nerunāsim par satrakotajiem pircējiem un mežonīgo rindu tieši bērnu nodaļā...

Pēdējo darvas karoti pielika kāda pārdevēja pirmā stāva kosmētikas nodaļā, kas skaļā balsī komandēja kā jāstāv rindai (kaut gan nekādu domstarpību pircējiem nebija) un atteicās pieskaitīt pirkumam citus ši pašaveikala čekus, lai varētu norēķināties par stāvlaukumu (viņa neko tādu nezinot!). Kā tad tur ir ar reklāmu, ka pastāvīgais klients iepērkoties par 10 latiem un vairāk, saņem 1 stundu par velti autostāvvietu??? 

Trakās dienas = traki cilvēki + maldinoša reklāma?


Komentāri (4)
Mikausis: kāda maldinoša reklāma? pats/i zini, kur ej un kas tur būs. tās ir trakas dienas un debili cilvēki, kuri gatavojoties karam, pērk visas mantas x4. zin, varbūt dzīvē noderēs
15/10/2009 10:27
master: apskatiju katalogu neka traka tur nav. esmu normals vai vnk nespeju saprast uz ko tur cilveki skrien
15/10/2009 12:49
N: master, nu tas ir kā kuram. man, piemēram, bija vajadzīga tējkanna. ieraudzīju to katalogā un tā bija lēta, un es to nopirku. kam vajadzēs, tas arī ies. nerunāsim jau par pārtikas cenām, kuras ir teju vai tirgus līmenī.
15/10/2009 12:51
nikkija: Mjaa, es arī biju dziļi vīlusies, jo vēlējos nopirkt konkrētu lietu- labus bērnu zābakus , protams, ar atlaidi, kāda bija norādīta katalogā.
Diemžēl zābaki ar atlaidi nebija pieejami. Nu kas tās par trakajām dienām???
15/10/2009 14:10
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: