Stockmann trakās dienas. Vai maldinoša reklāma?
Publicēts 14. oktobrī, 2009.
Plaša reklāma, bet ko dod tāda reklāmas kampaņa, ja bērnu apaviņi, 21- 25 izmēram bijuši pa 2 pāriem... uz pārējām mantām vairs neskatījos, jo bija "pārgājusi apetīte". Nerunāsim par satrakotajiem pircējiem un mežonīgo rindu tieši bērnu nodaļā...
Pēdējo darvas karoti pielika kāda pārdevēja pirmā stāva kosmētikas nodaļā, kas skaļā balsī komandēja kā jāstāv rindai (kaut gan nekādu domstarpību pircējiem nebija) un atteicās pieskaitīt pirkumam citus ši pašaveikala čekus, lai varētu norēķināties par stāvlaukumu (viņa neko tādu nezinot!). Kā tad tur ir ar reklāmu, ka pastāvīgais klients iepērkoties par 10 latiem un vairāk, saņem 1 stundu par velti autostāvvietu???
Trakās dienas = traki cilvēki + maldinoša reklāma?
Diemžēl zābaki ar atlaidi nebija pieejami. Nu kas tās par trakajām dienām???