Publicēts 30. augustā, 2010.
Nebiju domājusi, ka pienāks tāda diena, kad sūdzībās rakstīšu arī es. Vēlos pievērst sabiedrības uzmanību uz apkalpošanas kvalitāti uzņēmumā ŠujPati.
Pirms pus gada iegādājos šujmašīnu Singer. Viss bija ļoti labi, labi šuvās. Protams, ka nekas nav mūžīgs un bija nepieciešamība nest uz garantijas remontu, aiznesu, saremontēja nedēļas laikā, par ko paldies meistariem, bet nav saprotams, kāpēc tika saskrāpēts jaunas šujmašīnas korpuss.
Vai mums Latvijā ir tik zems apkalpošanas līmenis, ka man jāpriecājas, ka vispār salaboja šujmašīnu, bet tās izskats ir nebaudāms. Ja es gribētu saskrāpētu preci, visticamāk ietu uz Latgalīti...
Diemžēl šo situāciju nespēju izmainīt un ietekmēt, jo uzņēmumā kur veica garantijas remontu, par norādi uz bojātu korpusu, paraustīja plecus un klusēja kā partizāni. No sirds novēlu šim uzņēmumam veiksmi un izdošanos, un protams paldies, ka saremontēja manu šujmašīnu.
p.s. varbūt tā mani kāds sadzirdēs.