Šujmašīnas Singer remonts
Publicēts 30. augustā, 2010.
Nebiju domājusi, ka pienāks tāda diena, kad sūdzībās rakstīšu arī es. Vēlos pievērst sabiedrības uzmanību uz apkalpošanas kvalitāti uzņēmumā ŠujPati.

Pirms pus gada iegādājos šujmašīnu Singer. Viss bija ļoti labi, labi šuvās. Protams, ka nekas nav mūžīgs un bija nepieciešamība nest uz garantijas remontu, aiznesu, saremontēja nedēļas laikā, par ko paldies meistariem, bet nav saprotams, kāpēc tika saskrāpēts jaunas šujmašīnas korpuss.

Vai mums Latvijā ir tik zems apkalpošanas līmenis, ka man jāpriecājas, ka vispār salaboja šujmašīnu, bet tās izskats ir nebaudāms. Ja es gribētu saskrāpētu preci, visticamāk ietu uz Latgalīti...

Diemžēl šo situāciju nespēju izmainīt un ietekmēt, jo uzņēmumā kur veica garantijas remontu, par norādi uz bojātu korpusu, paraustīja plecus un klusēja kā partizāni. No sirds novēlu šim uzņēmumam veiksmi un izdošanos, un protams paldies, ka saremontēja manu šujmašīnu.

p.s. varbūt tā mani kāds sadzirdēs.


Komentāri (3)
shuveeja: viss!!! vairs nekad neiešu uz veikalu "šuj pati"!!!!
30/08/2010 19:22
Aina: Kurš tad tur vairs iet? Kad māsa pirka šujmašīnu - bez variantiem, uzreiz brauca uz Brothers biroju A.Deglava ielā. Tur arī lielāku atlaidi iedeva kā veikalos. Un Brothers ir arī daudz labāks par Singer. Vismaz aparāta izturības un programmnodrošinājuma ziņā.
30/08/2010 19:28
Mārtiņš: Klienti kas šuj paši paliek arvien mazāk, varbūt tagad krīzes laika vini ir pieauguši, bet kompānijai vajadzētu mēginat noturēt klientus pie sevis nevis šadu nolaidības dēļ zaudēt viņus. Klients 100% vairs neko neiegādāsies neko "ŠujPati" veikalā.
31/08/2010 09:33
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: