TELE2 - klusais terors pret uzņēmējiem
Publicēts 8. jūlijā, 2011.
Stāsts ir par to, kā nācās aiziet no TELE 2, ko iesaku darīt arī pārējiem viņu klientiem. Jau 6 gadus mēs kā uzņēmums esam TELE 2 klienti. Esam mazs uzņēmums (2 pieslēgumi), vidējais mēnešā maksājums bija aptuveni 20-25 Ls. Plānojot doties kārtējā komandējumā uz ārzemēm, nedēļu pirms izbraukšanas saņēmām mistisku īsziņu, ka drīzumā tiks pārsniegts kredītlimits? Īsti nesapratu, par ko ir runa, jo līdz šim nekādas problēmas nav bijušas, tāpēc zvanīju uz informatīvo tālruni, kur saņēmu tik pat mistisku atbildi.

TELE 2 man paskaidroja, ka, tā kā uzņēmums šobrīd nav PVN maksātājs, tam ir noteikts kredītlimits 40 Ls, atslēgts maksas īsziņu pakalpojums un, kas pats svarīgākais, arī zvani no ārzemēm!! Tas bija šoks, jo visus šos gadus, braukājot arī pa ārzemēm un maksājot dažreiz pat 100 Ls mēnesī (sevišķi sākumposmā, kad tarifi bija ļoti augsti), nekāda limita nebija...

Vienīgā izeja bija ar vismaz 1 numuru pāriet uz BITI, jo par otro numuru tika aprēķināts milzīgs līgumsods - 98 Ls! To arī izdarījām. Lai saņemtu arī zvanus no otrā telefona numura, atstājām SIM karti Latvijā, pāradresējām zvanus uz BITES pieslēguma numuru. Viss it kā kārtībā..

Pēc 3 nedēļām atgriezāmies Latvijā, uzreiz pārbaudīju e-pastu, vai nav kāda rēķina, bet rēķina no TELE2 nebija. 1 dienu vēl varēju izmantot TELE2 pakalpojumus, bet jau nākamajā dienā no rīta izejošie zvani tika atslēgti!!! Monotonā balss telefona aparāta skaļrunī man pastāsta, ka izejošie zvani ir slēgti un jāveic samaksa par pakalpojumiem. Zvanu pakalpojumu sniedzējam, protams, pie vainas ir kredītlimits, bet nekādu brīdinājuma īsziņu nav bijis, rēķinu arī... Operatore paskaidro, ka īsziņu neesmu saņēmusi, jo atslēgti izejošie zvani. Absurds!! No sākuma atslēdz zvanus, bet tad sūta īsziņu!!

Tagad esmu samaksājusi 40 Ls (kredīlimits), nosūtījusi maksājuma uzdevumu TELE2 Biznesa klientu nodaļai un gaidu, kad pieslēgs zvanus.

Līdzīga situācija ir daudzos uzņēmumos. TELE2 terorizē savus klientus. Daudzos uzņēmumos, kuros bieži cilvēki braukā komandējumos, tiek atslēgti gan izejošie, gan ienākošie zvani (jo par tiem arī jāmaksā vidēji 0, 12 Ls min.) tad, kad cilvēks ir ārpus Latvijas. Tas dzen izmisumā. un rada uzņēmumiem liekas "klapatas". Tagad arī viņiem mēģinu ieskaidrot, ka TELE2 ir jāatstāj ar garu degumu, bet viņu rēķini ir vismaz 7 reizes lielāki par mūsu mazā uzņēmuma rēķiniem - attieksme tā pati!!


Komentāri (5)
Smic: Nu tak maini operatoru!
09/07/2011 11:41
Rinalds: BITE reklamējas? :(
09/07/2011 11:55
rusantro: No savas vairāk nekā 17 gadu pieredzes ar šo operātoru varu pateikt tikai vienu - pirms sāc sūdzēties izlsai līgumu, kuru esi parakstījis. TELE2 nekad nav darijis pāri, ja ievēro līguma nosacījumus. Ja jau arī kļūdās, tad savas kļūdas arī izlabo.
Kredīt limits tiek uzstādīts jauniem uzņēmumiem, gan viņu pašu labā, gan arī TELE2. Ja rodās kāda nepieceišamība pēc konsultācijas vai palīdzības, griežaties tieši pie sava biznesa menedžera. Atrisina visu, īsākā laikā.
10/07/2011 09:21
Zandis: ŠOKĒJOŠI!
11/07/2011 11:30
Kristaps Ķēdis: Šausmas. Pat apraudājos. Diemžēl, jau 8 gadu esmu LMT klients ;)
14/07/2011 22:15
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: