Telekomunikāciju Servisa Centra darbinieku nevīžība
Publicēts 18. jūlijā, 2011.
Viss sākās ar to, ka es savā jaunajā Nokia N8 sajaucu sim-kartes un atmiņas kartes ligzdas, kā rezultātā maziņā memory kartiņa iekrita telefonā iekšā. Saprotu, ka tā ir tikai mana vaina, bet šoreiz stāsts nav par to.

 

Griezos pie SIA Mosers (jeb TSC) kā garantijas remonta veicējiem (protams, bija skaidrs, ka pakalpojums būs maksas, jo tā bija mana vaina). Telefonu paņēma un teica, ka 10 dienu laikā visu sataisīs.

Pēc dažām dienām man piezvanīja meistars un teica, ka tur iekšā ir norauti kaut kādi vadiņi un ka vajadzēs to visu lodēt. Apgalvoja, ka garantiju dot nevar, ka lodēšanas rezultātā man nesabojās telefonu. Apsolīja, ka piektdien viss būs skaidrs (tā bija otrdiena). Ne piektdien, nedz arī pēc nedēļas no meistara nebija ne ziņas, ne miņas. Kad bija pagājušas 2 nedēļas, pati pazvanīju uz to servisu, kur saņēmu atbildi, ka viss notiek, bet pagaidām nekas nav skaidrs, kad būs skaidrs - viņi zvanīšot.

Laiks gāja - atkal klusums. Zvanīju vēl pēc nedēļas - atbilde tā pati, solījumi, ka pēc pāris dienām būs skaidrs. Pēc vēl dažām dienām kārtējo reizi pati piezvanīju uz servisu, kur saņēmu atbildi: "Jūsu telefons rīt būs gatavs." Ne vārda par to, ka kaut ko neizdevās salabot. Tātad, nākamajā dienā atkal zvanu, lai precizēt informāciju, un man saka sekojošo: "Telefonu neizdevās salabot, bet varat šodien nākt viņam pakaļ". Labi, braucu uz TSC Brīvības ielā, kur gaidu nenormālā rindā (kamēr nesacēlu brēku, neviens vispār nekustējas). Beidzot sagaidīju, un ko es dzirdu?! "Telefons vēl nav salikts, būs rīt vai pārīt". Sasodīts, man taču pirms stundas teica, ka varu nākt pakaļ. Ne atvainošanas par nepareizu informāciju, nekā!

Es saprotu, ka varēja gadīties tā, ka viņam neizdevās salabot telefonu - galu galā meistars teica, ka nedod garantiju, bet kas tā par attieksmi?! Cilvēkiem tomēr ir vēl citas darīšanas bez vizināšanas uz servisa centru un gaidīšanas rindā!

Tad beidzot atnācu pēc sava telefona pēc vēl divām dienām (kopš aiznesu uz sevisu bija pagājušas jau 32 dienas). Kad es to ieraudzīju, man mute palika vaļā! Es aiznesu viņiem pavisam jaunu telefonu vēl ar visām aizsargplēvītēm, bet man atdeva to atpakaļ ar skrāpējumiem, šķībi saliktu. Teica, ka salabot neko nevar, jāmaina viss touchscreen, viņi varēs to izdarīt, bet tas man izmaksās 150 Ls.

Negribējās šķirties no tikko nopirkta telefona un aizgāju uz citu remontdarbnīcu - meistars bija šokā, kad ieraudzīja TSC darbinieku darba rezultātu! Teica, ka telefons ne tikai bija šķībi salikts, bet touchscreenā bija vienkārši izlauzts caurums, tādā sajūta, ka tas bija izdarīts ar naglu. Meistars teica, ka tos vadiņus, kuri tur bija norauti, varēja mierīgi un bez problēmām pielodēt, viņš nekādi nevarēja saprast, kas TSC darbiniekam tur izraisīja tādas grūtības, ka vajadzēja saplēst gan kartes lasītāju, gan ekrānu! Rezultātā telefonam nomainīja ekrānu, ielika jaunu karšu lasītāju, un par to visu es samaksāju 70 ls normālā darbnīcā. Ja būtu aizgājusi uz turieni uzreiz, man visu sataisītu pāris dienu laikā un izmaksātu 10 Ls.

Silti neiesaku vērsties uz to blēžu kantorī, pat ja ir nepieciešams tieši garantijas remonts, - labāk atdot 10-20 Ls normālām miestaram uzreiz, nekā pēc tam maksāt daudz vairāk par to, lai neitrālizētu TSC darbinieku - neprofesionāļu muļķības sekas!


Komentāri (1)
ass: muld/nemuld? ko ta nemineeji taas citas remondarbniicas nosaukumu? :)
20/07/2011 07:56
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: