TEZTOUR ceļojuma aģentūras nolaidība
Publicēts 2. septembrī, 2010.
Teztour ceļojuma aģentūras pārstāvis Turcijā nespēj risināt klientu problēmas, kas atrunāti ar kompāniju noslēgtā līgumā.

Jūlijā bijām Turcijā, ceļojuma organizators - Teztour. Ar šo kompāniju ir braukts vairākas reizes, un problēmu nav bijis. Iebraucot viesnīcā Monte Carlo (Alānijā), 3* viesnīca, transfēra pavadone mūs pieteica un atstāja recepcijā, un pati aizbrauca tālāk. Kad autobuss bija aizbraucis, recepcijas darbinieks mums paziņoja, ka viesnīcā nav vietu. Teica, ka vienu nakti mēs varētu pavadīt it kā viesnīcas piebūvē. Aizveda mūs uz šo it kā piebūvi, kas vēlāk izrādījās, bija pavisam cita un zemas kategorijas (varbūt 1*) viesnīca). I eraudzījām istabu un pateicām, ka nepaliksim tajā-drausmīga+ievērojot cenu, ko bijām samaksājuši par pasūtīto numuru. Teicu, lai sazvana transfēra meiteni, lai ved mūs uz līdzvērtīgu citu viesnīcu, kā ats pienākas saskaņā ar līgumu un starptautisko standartu. Tad parādīja mums piebūves istabu, kurā bija kaut kāda pastāvīga smaka, bez balkona, ļoti nolietota un arī atbilda labi ja švakam 2* numuram... Beigās atnāca viesnīcas vadītājs un pierunāja mūs uz 1 nakti palikt tajā piebūves numurā, par kompensāciju neņemot no mums maksu par seifa izmantošanu 12 dienas. Piekritām.

Nākamajā rītā bija 1.tikšanās ar vietējo Teztour pārstāvi Omāru, kurš ļoti laipni pastāstīja, ka visu ceļojuma laiku būšot mūsu labākais draugs un palīgs, kurš risinās visas problēmas, ja tādas būs. Tad viņš sāka pārdot savas eksursijas un teica, lai nepērkot tās no vietējām firmā, jo apšmauks. Tā kā mēs nebijām "vakarējie", tad, protams, pirkām ekskursijas no vietējās firmas, kas deva lielas atlaides, jo iegādājāmies vairākas ekskursijas (kā izrādījās vēlāk, pie Teztour būtu pārmaksājusi par dažu ekskursiju pat vairāk kā 2x; problēmas ar vietējiem mums nebija) .

Mēs pajautājām Omāram par savu numuru, kas mums pienākas viesnīcas galvenajā ēkā - kad varēsim tajā ievākties? Pārstāvja seja izmainījās pēc principa - ko jūs mani traucējat - un viņš, ko domājies? "pasūtīja" mūs pašus uz recepciju iet risināt jautājumu. Tajā pašā laikā Teztour bulkletos, kas tiek dalīti tūristiem, tiek īpaši uzsvērts firmas pārstāvju profesionālisms un spēja risināt jautājumus. Diemžēl uz Turcijas pārstāvjiem laikam to nevar attiecināt.

Kā pēc tam redzējām, šajā viesnīcā arī citiem bija problēmas ar pasūtītajiem numuriem, kas arī vērsās pie Omāra (bija arī citām firmām), kurš tāpat neko nespēja palīdzēt. Acīmredzot tā varētu arī būt pat tāda viesnīcas politika - uz kādām naktīm ievietot tūristu, kas nezina savas tiesības, sliktākā numurā, bet pelnīt uz samaksāto starpību. Tomēr lielākais apbēdinājums par Omāra nespēju. Interesanti, ka šī bija vienīgā reize, kad aizbraucot netika dots arī aizpildīt atsauksmju anketu, ko Teztour vienmēr ir darījis. Suns zina, ko ēdis?
Bez tam Teztour mājas lapā nav norādīts e-pasts, kur var nosūtīt atsauksmes. Līdz ar to sanāk, ka firma nemaz nav ieinteresēta zināt par nebūšanām un uzlabot pakalpojumu kvalitāti. Švaki, švaki...


Komentāri (1)
zv: Nu es gribētu piebilst, ka šoreiz ir paša autora vaina. Drīzāk arābi pieraduši šādi muhļīties un mēs letiņi neesam pieraduši skandalēties. Zinot viesnīcas - ja viesnīca Tev nevar iedot numuru par kuru Tu jau samaksāji, tad viņi paši ir vainīgi. Būtu drusciņ paskandalējies un dabūtu 5* numuriņu. Palasi tophotels.ru kā krievi mēdz kacināt vietējos.
11/07/2011 14:10
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: