Publicēts 17. aprīlī, 2009.
3. martā pasūtīju Brain kredītu Ls 1.45 (jā, jā, cepšanās par tik niecīgu summu, bet kāda starpība? tāpat krāpšana) vērtībā, taču kārotos 50 kredītus es nesaņēmu.
Pēc pāris dienām konta pārskatā pamanīju, ka nauda, protams, ir atskaitīta. Tad nu nācās izmantot sadaļu "ziņot par kļūdu". No sākuma, kārtīgi neizlasīdama, nosūtīju uz Brain sadaļu, nevis maksājumu. Man momentāli uz e-pastu atnāca vēstule, ka ir saņemts un tiks izskatīts, es pat nopriecājos. Tā pagāja divas nedēļas bez rezultātiem. Nepacietīgi ielūkojos kļūdu sadaļā vēlreiz, tad arī sapratu, ka bija jāraksta maksājumu sadaļā. Visu rūpīgi aizpildīju, izņemot vienu - tur prasīts atķeksēt, kas tieši bija tas, ko pasūtīju. Uzskaitīts ir viss (sākot ar sms kredītu un beidzot ar horoskopiem), taču par brain kredītu ne vēsts. Kā tā? Vai tad tas nav maksas pakalpojums?
Tad nu uzrakstīju viņiem vēlreiz, maksājumu sadaļā, atskaites logā norādīdama, ko tad īsti es pasūtīju. Un šoreiz man neatbildēja pilnīgi neko. Tad bija pagājis jau mēnesis un mana nepacietība ierosināja atrakstīt uz to pašu pirmo, atvainojos - vienīgo, e-pastu, ko no viņiem saņēmu. Prasīju, cik tad vēl ilgi ir jāgaida. Protams, atbildē tas pats teksts, kas pirmajā reizē... Nu jau pagājis pusotrs mēnesis, es vairs neceru :D
Visādas lietas bija dzirdētas, bet nekad vēl personīgi nebija nācies saskarties ar šādu krāpšanu no viņu puses. Pāris gadus atpakaļ tā gadījās ar statistiku, taču tas ātri vien tika labots, bet šoreiz nenotiek nekas, kas man liek domāt, ka nekas tā arī netaps izskatīts. Žēl, es līdz šim brīnijos, ka citiem tā gadās, visai labs iespaids bija. BIJA.
Tā ka nesatraucies un dokumentē kur ko kam sūti ;)
neiesaku sevi reklamet- kur dzivo ko dari, bet vajag aptuveni un vismaz 1 fake profilu. pasam ir kadi 8, pavisam kopa bijusi 30 profili :)