Vai veikalā Krūza pircējus sauc par zagļiem?
Publicēts 1. oktobrī, 2009.
Šajos grūtos ekonomiskajos laikos uzņēmēji nedara itin neko, lai nezaudētu savus klientus. Pastāstīšu gadījumu, par kuru joprojām nāk smiekli.

Iegādājāmies ar vīru spuldzīti lapmai Krūzā. Atnākot uz mājām, konstatēju, ka kļūdas pēc esmu paņēmusi 40 nevis 60 W stipru spuldzīti, tāpēc lūdzu vīru atgriezties veikalā un lūgt to nomainīt. Veikala darbinieki paskaidroja, ka spuldzīti nemainīšos, vēl jo vairāk apgalvoja, ka viņš to ir nozadzis, neskatoties uz to, ka pirkumu par iegādāto preci apliecināja čeks. Redziet viņam to čeku vajadzēja parādīt kasierēm un tikai tad doties uz nodaļu to mainīt. Kur gan nabaga cilvēks to var zināt, nenākas taču katru dienu preci mainīt ("zagt") un iekulties tādās nepatikšanās. 

Arī vīrs bija principiāls un spuldzīti veikalam neuzdāvināja, tā tomēr maksāja Ls 2. Rezultātā tika izsaukti tiesībsargi policijas personā (kurus viņš nogaidīja gandrīz stundu), kuri neveiklo situāciju mēģināja atrisināt. Jāatzīst, ka veikala darbinieki pat neapsvēra iespēju šo situāciju atrisināt klientam par labu, jo spuldzīte taču radītu "milzīgus" zaudējumus! Loģiski, tiesībsargi vīru atpestīja no "Krūzas" nekvalificēto darbinieku dzelžanām rokām, atlaida mājās un atļāva spuldzīti nomainīt. 

Tādēļ mīļie draugi, pirms aizejat līdz kasei, pārliecinieties par to, ka jūs nopirkāt īsto preci, jo atpakaļceļš ir ilgs un pazemojošs.


Komentāri (3)
Reinis: Vispār, ja viņiem kaut kas nepatīk, ir arī instances, kas ierādīs viņiem vietu. Bet tāpat, labāk 7 reizes pārskatīt preci un tikai tad pirkt. ;)
01/10/2009 21:47
Vigants: nu man personīgi pirms pāris nedēļām veikalā K-rauta sanāca pavisam interesanta situācija... biju nopircis durvju slēdzeni, bet izrādījās, ka neder, braucu mainīt un pie reizes vēl šo to nopirkt. Parādīju infocentrā, ka vot nepareizi paņēmu un vajadzēs samainīt, kā arī vē šo to papildus vajadzēs... iegāju veikalā savācu vēl lietas, tai skaitā ķēdi, kuru man sagrieza 8 gabaliņos pa 2 posmiņi (nu nevienam citam toč tādu nevajadzēs tuvākos pāris gadus), iejauca speciāli krāsu toni man vajadzīgo un vēl tur šādi tādi nieciņi, tad vēl puikam atvēru šokolādes batoniņu pie kases, kamēr preci vadīja kases aparātā... un tad izrādījās, ka man kredītkartes nav līdzi un skaidrās naudas arī nav. Jutos briesmīgi... kasiere anulēja visu pirkumu, noformēja maiņu, un vēl dažus santīmus piemaksāju par šokolādes batoniņu... kā arī palūdzu lai preci nesaliek plauktos, ka nākamā dienā noteikti atnākšu pakaļ... viņa pasmīnēja un nolika to maisiņu malā.

Es nākamā dienā ierados un tas maisiņš patiešām nebija sakrauts atpakaļ plauktos un es vajadzīgās mantas varēju nopirkt - paldies viņiem par to, kā arī par to, ka nesāka ļečīt smadzenes par sagarināto ķēdi, kas nav izmantojama... KRūzā laikam jau mani būtu izdrātējuši pēc pilnas programmas jau pirmajā dienā!
02/10/2009 22:28
wadims: antireklama... talak komentaraa reklama :DDDD
02/10/2009 23:42
Tavs vārds:
Tavs e-pasts:
Tava mājas lapa:
Ievadi šī portāla nosaukumu: