Publicēts 1. oktobrī, 2009.
Šajos grūtos ekonomiskajos laikos uzņēmēji nedara itin neko, lai nezaudētu savus klientus. Pastāstīšu gadījumu, par kuru joprojām nāk smiekli.
Iegādājāmies ar vīru spuldzīti lapmai Krūzā. Atnākot uz mājām, konstatēju, ka kļūdas pēc esmu paņēmusi 40 nevis 60 W stipru spuldzīti, tāpēc lūdzu vīru atgriezties veikalā un lūgt to nomainīt. Veikala darbinieki paskaidroja, ka spuldzīti nemainīšos, vēl jo vairāk apgalvoja, ka viņš to ir nozadzis, neskatoties uz to, ka pirkumu par iegādāto preci apliecināja čeks. Redziet viņam to čeku vajadzēja parādīt kasierēm un tikai tad doties uz nodaļu to mainīt. Kur gan nabaga cilvēks to var zināt, nenākas taču katru dienu preci mainīt ("zagt") un iekulties tādās nepatikšanās.
Arī vīrs bija principiāls un spuldzīti veikalam neuzdāvināja, tā tomēr maksāja Ls 2. Rezultātā tika izsaukti tiesībsargi policijas personā (kurus viņš nogaidīja gandrīz stundu), kuri neveiklo situāciju mēģināja atrisināt. Jāatzīst, ka veikala darbinieki pat neapsvēra iespēju šo situāciju atrisināt klientam par labu, jo spuldzīte taču radītu "milzīgus" zaudējumus! Loģiski, tiesībsargi vīru atpestīja no "Krūzas" nekvalificēto darbinieku dzelžanām rokām, atlaida mājās un atļāva spuldzīti nomainīt.
Tādēļ mīļie draugi, pirms aizejat līdz kasei, pārliecinieties par to, ka jūs nopirkāt īsto preci, jo atpakaļceļš ir ilgs un pazemojošs.
Es nākamā dienā ierados un tas maisiņš patiešām nebija sakrauts atpakaļ plauktos un es vajadzīgās mantas varēju nopirkt - paldies viņiem par to, kā arī par to, ka nesāka ļečīt smadzenes par sagarināto ķēdi, kas nav izmantojama... KRūzā laikam jau mani būtu izdrātējuši pēc pilnas programmas jau pirmajā dienā!