Publicēts 6. martā, 2009.
Kārtējo reaizi iegriežotis veikala Mango Brīvības ielā pārliecinājos par neprofesionālu apkalpošanu šajā veiklā.Arī manas draudzenes, kas biezi ipērkas Mango veikalā bieži ir sastapušās ar personāla nekompetenci sava jomā.
Esot komandējumā es iegriezos Mango veikalā un tur ieraudziju baltu mēteli, bet nenopirku to, jo nolēmu to iegādāties Rīgā. Atbraucot uz Rīgu nolēmu doties un Mango veikalu Brīvības ielā. Iegriežototies veikalā piepesi es sajutu tadu negatīvu atmosfēru. Pārdevējas izskatījās tādas iebiedētas, nelaimīgas un saspringtas. Jautāju viņām vai ir balts pavasara mētelis, bet viņas tikai pakratija galvu un atcirta, ka baltu mēteļu pagaidām nav. Nolēmu iziet cauri veikalam un apskatīt jauno kolekciju un tajā paša brīdī ieraudziju mēteli, ko meklēju. Biju diezgan sarūgtināta.
Nepatīkamu sajūtu veikalā arī radija blonda sieviete, kas ar iedomīgu skatienu novērtēja katru pircēju un skaļā balsī runajā pa telefonu angļu mēlē ar briesmīgu latviešu akcentu. Ceru, ka šī uzņēmuma vadība vienreiz pievērsīs uzmanību personalam un šaja smagaja krīzes laikā izvēlēsies labakos no labākajiem. Paldies par sapratni
"Kārtējo reaizi iegriežotis veikala Mango" - labi, ka vismaz divi no pieciem vardiem uzrakstīti pareizi. Bet patiess prieks man ir par draudzenēm, kas "biezi ipērkas".